追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年4月22日星期五

梅酒


梅酒
2011年4月22日下午7:24公開累積瀏覽 64 6

梅酒

今年我買不到青梅做海酒, 在灣仔, 在堅拿道的街市都找不到.  好多謝好友們在做梅酒時替我做了二樽.  真的幸福呀.   她們這次做, 先把酒浸青梅兩個月後才分段加入冰糖, 因為聽說這樣做浸好酒的青梅表面不會有皺紋.     她們會在兩個月後提我加糖.  真的好.
Apr 28, 2011
今年梅酒的新recipe.   
份量            酒 :  青梅 : 冰糖         1 : 1:  1   (各一份)
三蒸酒:        500 克
青梅:            500 克
冰糖:            500 克
 

                                                                 
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年5月17日上午4:22
    哇!好靚的梅酒!我這次回鄉探親,在姐姐家中看到她浸的楊梅酒,紅紅的也很飄亮!
    • Happy Time Happy Time
      Hi Kelly,  原來楊梅也可以浸酒,  一粒粒紅色的梅, 真的好看.  下次有楊梅時我都試吓浸些.  多謝您呀.
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2011年4月26日上午5:00
    妳今年都浸梅酒...  好期待呢~
    我上年都浸左, 還未試飲~
     
    • Happy Time Happy Time
      係呀.  今年梅酒大熱.  不過好難買到靚青梅,  所以要麻煩朋友了.  
  • 開心媽咪 開心媽咪
    我都有 blog 友咁樣提醒我呀
    • Happy Time Happy Time
      原來大家都有好友提醒我們, 真的好幸福.
  • JF JF
    • JF
    • 2011年4月23日上午2:25
    正野 >3<!!
    呵呵呵!復活節快樂=]
    • Happy Time Happy Time
      多謝您呀.  祝您復活節愉快 & 一個開心的假期.
  • Shukyin twin Shukyin twin
    我都會浸多一樽試下後加冰糖至得!
    • Happy Time Happy Time
      好呀, 浸多樽遲d 有多些酒飲或送人.  自己浸酒真的幾好玩. 
  • 為食加菲netnet 為食加菲netnet
     復活節快樂. 嘩..好正呀..自製梅酒.
     
    • Happy Time Happy Time
      Hi 為食加菲, Happy Easter.   好喜歡您這兩張相.

沒有留言:

發佈留言