追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2009年9月25日星期五

再戰月餅 - 迷你蛋黃蓮蓉月餅 - 2009


再戰月餅 - 迷你蛋黃蓮蓉月餅
2009年9月25日上午2:34公開累積瀏覽 112 3

迷你蛋黃蓮蓉月餅

還有8 天便是中秋節.  上星期學做月餅時訂了蓮蓉餡, 這個星期三到教室取.  昨晚十時開工做, 因為月餅要回油數天, 剛好趕到節日前送家人吃.   二斤蓮蓉可做20 個迷你月餅.  前兩次只做十個, 八個.  昨晚一做二十個,   由磅材料, 弄咸蛋黃, 到包好月餅己是淩晨1點多.  我新手做得慢呀.   所以焗好時己是差不多2 點.  好累.   把焗爐的火關掉, 讓月餅在爐中冷卻.   今晨才入把月餅反轉入盒回油.    沒有像前兩次那樣, 焗好後, 拿出來, 開大冷氣和風扇來涼它們, 再入盒回油.  這次做得較順手, 和出來的效果也不錯.  可惜把盤月餅從焗爐拿出來掃蛋時, 不小心, 隻焗爐手套把最前排的一個月餅的皮弄破.  好心痛.  算啦, 我就自己食那隻月餅啦.
我第一次做這麼多的月餅.  第一排, 最左那個月餅便是給我弄破了皮.  特別把破的地方向出, 好讓拍照時拍不到.   這次月餅的色幾好, 夠深.    



                                                                 
  • Karen Karen
    • Karen
    • 2009年10月2日下午6:14
    好叻丫~~整得好靚丫~~下年都要向你請教下啦
    中秋節合皮,送你一個酥皮奶黃月丫~~
    • Happy Time Happy Time
      多謝你個酥皮奶黃月, 好靚呀.   好食, 好食.  D 花紋好出呀.   祝你和另一半中秋節快樂.
  • 開心媽咪 開心媽咪
    做得好靚呀, 我前 2 日都同 blog 友仔一齊做左月餅呀 ...
    祝你及你家人 ....
      ....
    • Happy Time Happy Time
      多謝你呀.   你做的月餅都好靚呀, 又多餡.   第一次做便這麼成功.  叻女!  祝你和家人中秋節快樂.
  • 熙媽 熙媽
    • 熙媽
    • 2009年9月30日上午3:15
    做得好好呀!
    • Happy Time Happy Time
      我都是月餅新手.  不過我是到敎室學, 而你自己第一次做月餅便做得這麼好, 好叻女呀.

沒有留言:

發佈留言