追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2009年12月16日星期三

食的季節


食的季節
2009年12月16日上午5:24公開累積瀏覽 61 8

聖誕期近, 特別多朋友約食飯.   
上星期六晚和一班朋友去西貢的 Chez Les Copains 食晚餐.  由7 點食到11 點多.  Bonnie So 做的法國菜好正宗, 好好食. 
這個星期一:  朋友仔結婚要親身派帖給我.  所以便約了他和未婚妻在PP 的Cova 食afternoon tea buffet.  他的未婚妻在國外是 pastry chef, 好喜歡食Cova 的餅.   Cova 的咸, 甜餅都好食.
這個星期二:  一班舊同學約了去Macao Polo Hong Kong Hotel 食lunch buffet.    Dessert table  除了有standard items 外, 還有Chirstmas Stollen  & Christmas Pudding.  本來我食buffet 都好節制, 盡量食少些desserts.  但今天破格了,因為要試 Stollen & Xmas pudding, 竟然食了數款甜品.     所以晚上沒有食飯,只食了水果.

明晚和家人提早做冬, 一行十三個人在Time Square 食晚飯.  
下星一公司請去JW Marriott 食lunch buffet.   Marriott 今年提早加buffet lunch 的價錢, 由12 月7 日便加到$430.  去年是由12 月中才加價.  可能是因為他們的buffets 是常滿.  晚上朋友要請我們到太古城食懷舊菜. 到現時還不知那餐廳的名字.   到了星期一晚她會帶我們去.    
近期的節目都是食, 食, 食.  我實會肥好多, 好多.  這樣食, 其實很不健康.  不過難得是聖誕節加新年, 再加很多由國外回來玩或探親的好朋友們, 所以不能turn down d 飯局.    過了新年要一定要carry out 減肥大計.  無得食言!

                                                                 
  • 開心媽咪 開心媽咪
    我唔怕肥, 我都鐘意食, 食, 食
    • Happy Time Happy Time
      哈, 哈, 哈.  民以食為先.  對的, 對的.  你這麼fit, 食多多都okay.  但我就 -----已經好重份量 ---- 再食, 怕行唔出對門.  所以決定過了新年便實行減磅大計.   希望work 啦.  祝你, 另一半, Mar..
      哈, 哈, 哈.  民以食為先.  對的, 對的.  你這麼fit, 食多多都okay.  但我就 -----已經好重份量 ---- 再食, 怕行唔出對門.  所以決定過了新年便實行減磅大計.   希望work 啦.  祝你, 另一半, Marcus & Chloe Marry Christmas & Happy New Year.
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2009年12月21日上午8:57
    好開心... 有 buffet 吃, desserts 我喜歡呀... 
    我地一齊吃完先, keep fit 啦~ kaka
    hehe, x'mas 快到, 祝妳
    • Happy Time Happy Time
      多謝你, 菲菲.   祝你有一個很愉快的聖誕節.
  • A moon A moon
    • A moon
    • 2009年12月21日上午7:19
    Merry Chrsitmas and Happy winter!!!
    • Happy Time Happy Time
      Thanks.  You have a good  holiday and a great 2010.
  • bigheadmabel bigheadmabel
    咁食法有d險囉~ 成日諗個聖誕節可唔可以長d啦, 嘆長黎慢慢食就最好啦~
    • Happy Time Happy Time
      真的好提議.  如果聖誕節能長些, 分開來慢慢食, 就good 哂.      食得這樣密, 有點像填鴨.   吃不消.  
  • Maisan Maisan
    • Maisan
    • 2009年12月19日下午4:41
    一年都係依個時候大食特食!唔怕肥!照食!
    好開心今日見到你!
    • Happy Time Happy Time
      我都好開心昨天見到你呀.  人如其名" 美 麗的廚 神 ".  又sweet, 又nice.    It was fun learning the  items yesterday, meeting you made my day perfect.   Have a great time wi..
      我都好開心昨天見到你呀.  人如其名" 美 麗的廚 神 ".  又sweet, 又nice.    It was fun learning the  items yesterday, meeting you made my day perfect.   Have a great time with your holiday in HK.  祝你和另一半聖誕& 新年快樂.  
  • 橫行蟹 橫行蟹
    嘩!人生如果只有食...食....食,唔使減肥就好囉!
    • Happy Time Happy Time
      100% agree with you.  又喜歡食, 又怕肥.   怎辦?   我現在已經是重磅, 加上食..食..食, 真的擔心過了新年減來減去都減唔到.
  • Karen Karen
    • Karen
    • 2009年12月17日上午5:40
    我近排都勁食丫~~身型不繼發漲~~睇怕都要到農曆新年後洗可以減啦~~
    係呢? 你上左giner bread house 未丫~~好唔好玩丫? 你個孫仔返到未丫?
    祝聖誕快樂~
    • Happy Time Happy Time
      多謝你呀.  剛上了15 & 16 日的兩堂薑餅屋.  好好玩.  間屋因為我rolled 塊餅一邊厚, 一邊薄, 弄到差d 做唔到間屋.  好彩Kim 有上這一班, 她走過來敎我用多些糖霜 才能把屋黏住.  好感謝她的照顧.   ..
      多謝你呀.  剛上了15 & 16 日的兩堂薑餅屋.  好好玩.  間屋因為我rolled 塊餅一邊厚, 一邊薄, 弄到差d 做唔到間屋.  好彩Kim 有上這一班, 她走過來敎我用多些糖霜 才能把屋黏住.  好感謝她的照顧.    這個星期六晚會上Chocolate Christmas Tree 堂.  我學這些Xmas items 就是送給小孫女& 小孫仔的.  他們25 日才到逹香港.
      你是否上個星期六上了Johnny 的柚子蛋糕實習堂.  我在他們的blog 內集體相好像見到你.  我這個星期六早上會上他的朱古力調溫堂呀.  死啦, 未學過做朱古力, 怕其他人都是高手.  我handle 不了.  有點擔心. (上午上Johnny 堂, 晚上上亞蛇堂, 真的是傻了. 弄到自己這麼的忙.)  Wish you & 另一半 a Merry Christmas & a Happy New Year.
  • BBQ BBQ
    • BBQ
    • 2009年12月16日下午2:20
    原來你也是愛吃的人.
    • Happy Time Happy Time
      係呀, 我好享受吃.   不過不會像這幾天這樣的食法.  太多了. 其實我最喜歡簡簡單單的吃, 如在weekend afternoon 喝杯靚咖啡, 食件靚餅, 靜靜的看一會書.  飲杯red wine, 食些芝士, 也是一樂也.   食到..
      係呀, 我好享受吃.   不過不會像這幾天這樣的食法.  太多了. 其實我最喜歡簡簡單單的吃, 如在weekend afternoon 喝杯靚咖啡, 食件靚餅, 靜靜的看一會書.  飲杯red wine, 食些芝士, 也是一樂也.   食到一碗靚雲吞麵 (如正斗, 麥奀記, 何洪記), 一碗正宗的北京水餃 (中環的王府) 也會開心半天. 

沒有留言:

發佈留言