追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年4月18日星期日

梅酒 - 2010


梅酒
2010年4月18日下午1:35公開累積瀏覽 101 5

梅酒
在三月時看見莎莉豪做梅酒.  那時已很想學做.  不過買不到青梅.  上星期見水果檔有得賣, 立即買了一斤試吓做.  我用了三蒸米酒來釀.   好期望六個月後的梅酒呀.  
以下是莎莉豪梅酒食譜的link.  謝謝她的分享.
 http://hk.myblog.yahoo.com/apleichausally/article?mid=18659


          
  • 開心媽咪 開心媽咪
    我都想試下 ...
    • Happy Time Happy Time
      如有興趣,你都試吓啦.  好容做.   做好後, 可以和你心愛的另一半享受你親手為他釀的酒.   不過要等幾個月才有收成, 好心急呀.
  • Shukyin twin Shukyin twin
    你好!第一次留言,我冇浸梅酒只跟莎莉豪浸了二樽蜜糖青梅,唔知成唔成功?!幾個月後才知道!!
    • Happy Time Happy Time
      多謝你, Shukyin Twin, 來探望我.  你跟莎莉豪浸了兩樽蜜糖青梅呀,  好好呀.  因為蜜糖青梅有益d.    你一定會成功的.   大家一起等幾個月啦.  到時你的蜜糖青梅得咗, 同我 d 梅酒也得咗.  大家都會..
      多謝你, Shukyin Twin, 來探望我.  你跟莎莉豪浸了兩樽蜜糖青梅呀,  好好呀.  因為蜜糖青梅有益d.    你一定會成功的.   大家一起等幾個月啦.  到時你的蜜糖青梅得咗, 同我 d 梅酒也得咗.  大家都會好開心.
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2010年4月20日上午6:11
    嘻嘻... 妳都開工了~
    梅酒...  自家做... 好期待~
    • Happy Time Happy Time
      見到你們做得好開心, 我咪玩埋一份囉.     第一次釀酒, 好期待.   不過要等幾個月才成,  好心急呀.  哈, 哈. 
  • bigheadmabel bigheadmabel
    昨天媽媽才拿出我地復活節時浸的梅酒, 她話沉澱得唔錯~
    • Happy Time Happy Time
      你媽媽真的是高手.  原來釀酒時會有沉澱.   學到了.     浸了兩天, 酒內的冰糖好像溶得七七八八. 
  • Ping Ping
    • Ping
    • 2010年4月19日上午12:16
    自己很喜歡吃梅子,媽媽也是醃梅好手,看到許多blog友們自製梅酒,也有好想自己動手的念頭呢!
    • Happy Time Happy Time
      謝謝你來探訪.   你好幸福呀, 媽媽是醃梅好手.   我都是見到有很多bloggers 做梅子酒, 便學她們做一些來試試.  六個月便有得飲.  好期待呀.

沒有留言:

發佈留言