追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年4月15日星期四

蕃茄, 洋蔥, 薯仔香草雞


蕃茄, 洋蔥, 薯仔香草雞
2010年4月15日下午2:35公開累積瀏覽 30 4

蕃茄, 洋蔥, 薯仔香草雞

星期天買了隻冰鮮雞準備煲洋蔥, 雞粥.   後來收到亞妹個電話叫我出外食飯, 便把雞放入雪櫃內.  前兩天差不多八點才回到家, 不想泡麵食,  想起有隻雞在雪櫃, 便快手把它斬件, 切兩個洋蔥和薯仔, 和開了罐蕃茄.   便開工煮.   
用olive oil 起鑊, 炒洋蔥, 軟身時, 加入蒜頭茸爆香, 加雞塊, 炒一會, 加鹽, 黑胡椒, oregano and fine herbs,  再加入一罐蕃茄, 薯仔塊 和上湯.  慢火煮二十分鐘. OK, 有得食啦.  




 

                                                      
                                                             
  • Shukyin twin
    Shukyin twin
    • Shukyin twin
    • 2010年4月21日上午3:29
    我家大爺.大官.小姐們正怪胎,唔鍾意香草味,姐姐從加國帶來香草調味料,食足一年都未食晒!!
    • Happy Time
      Happy Time
      • Happy Time
      • 2010年4月21日上午3:57
      係呀, 好多東方人都不喜歡西方的香草味, 特別是Cinnamon  肉桂.  有些人連中國的八角味都不喜歡.   有次我在園遊會買了些由外國女士們做的 Cinnamon Buns 回公司請同事食.  其中有兩個同事說很難食, 叫我..
      係呀, 好多東方人都不喜歡西方的香草味, 特別是Cinnamon  肉桂.  有些人連中國的八角味都不喜歡.   有次我在園遊會買了些由外國女士們做的 Cinnamon Buns 回公司請同事食.  其中有兩個同事說很難食, 叫我以後都不要買, 但有些同事又好鐘意食.  真的是各有各的愛好.  在美國, Cinnamon Buns 好 popular, 機場都要得賣, 給旅客帶它們回家.
  • 美若天仙
    美若天仙
    • 美若天仙
    • 2010年4月16日上午11:12
    自己食點煮都可以,點煮都好味!
    • Happy Time
      Happy Time
      • Happy Time
      • 2010年4月16日下午3:44
      你說得很對呀.  自己煮, 雖然簡簡單單, 都好味.  少油, 少鹽, 少糖, 健康些.  
  • 菲菲
    菲菲
    • 菲菲
    • 2010年4月16日上午6:32
    加了香草, 又可以去了雞D雪味~
     
    • Happy Time
      Happy Time
      • Happy Time
      • 2010年4月16日上午7:39
      Hello 菲菲. 你好呀.   回到家時, 有點餓, 所以找到什麼便急急忙忙煮來食.  很隨意. D 雞連garnish 都無.  有點難看.     我好喜歡用香草煮餸, 因為很方便, 一樽樽, 隨時用都得.  你好叻, 原來加..
      Hello 菲菲. 你好呀.   回到家時, 有點餓, 所以找到什麼便急急忙忙煮來食.  很隨意. D 雞連garnish 都無.  有點難看.     我好喜歡用香草煮餸, 因為很方便, 一樽樽, 隨時用都得.  你好叻, 原來加香草可以去雪味, 我又學到啦.  Thanks.

沒有留言:

發佈留言