追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年9月20日星期一

酥皮奶皇月餅 - 2010


酥皮奶皇月餅
2010年9月20日上午2:55公開累積瀏覽 209 16

酥皮奶皇月餅

近期好忙, 從小玩到大的老友記由外國回港過中秋.    我們日食夜食, 東去西去, 所以沒有時間在家做月餅.    好彩我未出門前便報了酥皮月餅堂, 所以百忙中都要去上堂.   Alfred 敎的奶皇月餅好靚, 又好食.  人食人讚.    今年的月餅食材和做法比去年的有點改動, 如把 vanila 香油改為vanila bean, 酥皮也改了用手搓, 不用機打, 以免打過'龍'.   月餅一拿出來便給朋友們掃空.   她們食得開心, 我見到她們這麼的enjoyed, 我都好開心.

                                                                 
  • 開心媽咪 開心媽咪
    happytime
    我 send 左 email 比你喇, 你睇下收唔收到吖
    多謝你先呀, 你有時間先 send 比我啦
    • Happy Time Happy Time
      Hi 開心媽咪, 我收了您的e-mail & 已把recipe 傳了給您.   如有問題, 可以隨時找我.   希望明年我有時間多做些月餅.   Take good care.  Alice
  • 開心媽咪 開心媽咪
    我有雪呀 ... 不過我諗係個譜有 d 問題
    • Happy Time Happy Time
      您給個e-mail address 我, 我把今年最新學的奶皇月餅食譜給您對對, 看看有沒有不同.   我的 e-mail address 是 hohappy09@yahoo.com.hk
  • A moon A moon
    • A moon
    • 2010年9月22日下午2:57
    中秋節快樂
    • Happy Time Happy Time
      祝您和家人中秋節快樂.   您做的月餅好靚呀.
  • REKO REKO
    • REKO
    • 2010年9月22日上午7:19
    祝中秋節快樂!我今年做傅统,打算出年先去coup學依個,好多人都話好好食呢!
    • Happy Time Happy Time
      祝您和家人中秋節快樂.    您做d 傳統月餅好靚呀, d 花紋& 字都好出, 月餅又焗得金黃.  好主意, Alfred 教的酥皮奶皇月餅真的好好食.   
  • JC mama JC mama
    • JC mama
    • 2010年9月22日上午4:25
    (Empty)
    • Happy Time Happy Time
      多謝您呀.   祝您和家人中秋節快樂.
  • 柏琪 柏琪
    • 柏琪
    • 2010年9月22日上午3:56
    中秋節快樂!
    • Happy Time Happy Time
      好可愛的脆皮奶皇月餅從澳洲飛過給我.  好多謝呀.    中秋節快樂. 
  • ireneblue88 ireneblue88
    Alfred 教的月餅真係幾好架! 祝中秋節快樂!
    • Happy Time Happy Time
      係呀, Alfred 教的月餅真的好好味呀.  一拿出來,便給我的朋友食清光.    祝您和家人中秋快樂.
  • yvonne yycake yvonne yycake
    祝你一家中秋團團圓圓!
    • Happy Time Happy Time
      祝您和家人中秋快樂.
  • 開心媽咪 開心媽咪
    你做得好靚呀 我整果 d 唔知點解有 d 大肚呀
    中秋節快樂 !!  最尾果句啱唔啱聽呀 ?

     
    • Happy Time Happy Time
      開心媽咪, 祝您, 開心daddy, Marcus & Chloe 中秋節快樂.   最後那句直頭係講緊我啦,  食咗這麼多的不同月餅,我點只係塊面圓, 連個人都圓.   哈, 哈.     您都整咗奶皇月餅, 有大肚呀.  有無把做..
      開心媽咪, 祝您, 開心daddy, Marcus & Chloe 中秋節快樂.   最後那句直頭係講緊我啦,  食咗這麼多的不同月餅,我點只係塊面圓, 連個人都圓.   哈, 哈.     您都整咗奶皇月餅, 有大肚呀.  有無把做好形的月餅先放入雪櫃雪一陣, 讓它們定形才放入焗爐焗 (阿sir 的貼士).
  • bigheadmabel bigheadmabel
    中秋節快樂!!!今年可能冇得賞月~
    • Happy Time Happy Time
      祝您中秋節快樂.    好可惜今年冇得賞月, 因為我有朋友特別從外國回來過中秋.  本來已計畫好和一大班朋友到新界嘗月.  現在要再想想 B 計畫.  
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2010年9月21日上午2:34
    happy time, 祝妳中秋節快樂~
    今年都去了 Alfred 學月餅...  D月餅真係好好味~
    妳回家有冇再整呀?...
    • Happy Time Happy Time
      菲菲, 祝您中秋節快樂.    您的月餅得好靚呀.   我昨晚做了皇奶餡 , 準備今晚做皮. 
  • 美若天仙 美若天仙
     
    明天是中秋節,美若天仙送給你一道「雲霞星星伴彎月」,預祝你中秋節快樂!
    • Happy Time Happy Time
      多謝您, 美若天仙.  好喜歡您的"雲霞星星伴彎月", 好應景, 又健康.   我也祝您中秋節快樂.  
  • Tastebug Tastebug
    從未試過這款月餅,難吾難做咖?
    • Happy Time Happy Time
      這個月餅好好食的.      唔算難做.  試吓做啦.
  • kanas の 潼樂日 kanas の 潼樂日
    我唔係喺Alfred度學架 ,我喺Eva度學
    • Happy Time Happy Time
      原來Eva 處有得學呀.  創意的導師敎得很好.  我都好喜歡在那裡學的.  明年有機會都會去學.  謝謝您告知我. 
  • kanas の 潼樂日 kanas の 潼樂日
    我尋日都去咗學整酥皮奶皇月餅呀
    • Happy Time Happy Time
      真的好, 原來您尋日去咗學呀.   Alfred 教的月餅又靚又好食.  希望今晚有機會煮個奶皇餡, 明晚包& 焗, 便趕到中秋節再有奶皇月餅食.  
  • YAN YAN
    • YAN
    • 2010年9月20日上午4:29
    整得好靚呀, 我昨天去二德惠都見有好多人買月餅材料呀.
    • Happy Time Happy Time
      多謝您, Sweet Home.   您今年有無做月餅呀?      幾好玩的

沒有留言:

發佈留言