追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年2月17日星期四

插枝


插枝
2011年2月17日下午9:51公開累積瀏覽 4 13

插枝

保安姐姐在新界有塊地, 種了很多不同品種的花來玩.  那天她說芍藥很容易種, 只用摘下頂上的花蕾, 插入泥中便可以種, 並送了兩枝花蕾給我.  家中有個小盤, 便買些泥, 加點水, 把花蕾插在泥中.   見泥乾便加點水.  過了三天, 有一個花蕾開了花, 幾靚.   希望它們能成長.

          
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2011年3月7日上午4:26
    見到花蕾開了花... 真的開心呵~
    • Happy Time Happy Time
      係呀, 見到d 花開得靚我都好開心.    希望快點有第二次機會再開花.
  • TnP TnP
    • TnP
    • 2011年3月5日下午3:05
    原來係咁易整!
    • Happy Time Happy Time
      d 花開完了.    希望它能繼續生長啦.  
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年3月4日上午12:13
    哇!原來芍藥好容易就能插枝開花!好靚呀!
    • Happy Time Happy Time
      多謝您, Kelly.   花已全部開完, 只剩下一些葉.  希望它們會繼生長啦.
  • 為食加菲netnet 為食加菲netnet
    我種D薄荷葉都係咁...原來花都得...好靚.
    • Happy Time Happy Time
      原來薄荷葉都得呀.  好有興趣呀.    等我都去找些薄荷葉來試吓先.  Thanks. 
  • Shukyin twin Shukyin twin
    插朵花蕾就變成另一株花好神奇呀!
    • Happy Time Happy Time
      見到那些花蕾開, 好開心.  但開完後, 再沒有什麼動靜, 也許要等到年尾才會再有花蕾. 
  • 文妮 文妮
    • 文妮
    • 2011年2月24日上午12:41
    一定快高長大
    • Happy Time Happy Time
      多謝您, 文妮. 
  • 開心媽咪 開心媽咪
    見到花開, 心情都靚 d
    • Happy Time Happy Time
      說得好 對呀.  見到d 花開, 心情都靚d.     所以希望d 花長開長有.
  • 美若天仙 美若天仙
    開得好靚,見到都好開心。
    • Happy Time Happy Time
      Hello 美若天仙,  係呀, 我都好喜歡花花草草.  見到它們都會好開心.
  • Olga Kitchen Olga Kitchen
    Very nice!! 我種野一定失敗
    • Happy Time Happy Time
      Hello Olga,   我都沒有green hands.  希望這次能生長得OK 啦.
  • 毛豆 毛豆
    • 毛豆
    • 2011年2月19日下午8:00
    嘩...唔錯喎...芍藥花好靚家....希望佢開枝散葉..開多d花啦
    • Happy Time Happy Time
      多謝您呀.  我都希望它能開枝散葉.
  • bigheadmabel bigheadmabel
    等待你既芍藥燦爛地開花~
    • Happy Time Happy Time
      多謝您, 草.   我都好希望d 芍藥會繼續開花.  不過今天沒有什麼進展, 也許是天氣太凍的原故.
  • 太王 太王
    • 太王
    • 2011年2月18日上午7:34
    開了花之後又要等幾耐才有花蕾呢 ?
    • Happy Time Happy Time
      Hello 太王,  我問了那保安姐姐, 她說也許要等幾個月才會有新的花蕾.
  • SkyBlue SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2011年2月18日上午12:23
    花兒開得真美 !
    • Happy Time Happy Time

沒有留言:

發佈留言