追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年8月13日星期六


皮蛋咸雞粥
2011年8月13日上午1:03公開累積瀏覽 99 8

 
皮蛋咸雞粥

今晨很早便醒了.  最好是煲粥做早餐.   找到個皮蛋, 雪櫃有媽媽給我的咸雞.  好 , 就煲個皮蛋咸雞粥吧.   快手洗好米, 下一點點油醃米.   開大火煲水, 水滾下米, 水再滾時, 下已弄碎的皮蛋, 繼續中大火開蓋煲. 開蓋可以用較大火煲粥 , 讓米保持在動的狀態, 減少黏煲底的機會.  久不久帶好廚用手套用長的湯殼來攪動粥, 以免黏底.  手套可以保護隻手, 以免溫度很高的杰粥彈上來弄傷.     煲了大約40 分鐘, 粥便很綿.  加入咸雞, 再煲10 分雞, 便OK.    咸咸香香的粥, 好好味呀.
 
          
  • 火鳳凰自言自語 火鳳凰自言自語
    網誌平台就是分享、交流!不用客氣!
    • Happy Time Happy Time
      您真的好.    感謝在心中.
  • 火鳳凰自言自語 火鳳凰自言自語
    好正呀!
    • Happy Time Happy Time
      多謝您, 火鳯凰自言自語, 來探望我.   其實我好多謝您才真.  我今天才到過您的bl,og 學怎樣升級.   我會先按您的procedure to copy 舊日誌, 抄好後才upgrade.  多謝太王介紹我看您的blog 關於此事.  
  • 無敵の部屋 無敵の部屋
    粥底好靚呀 ~! 唔該外賣一碗~
    • Happy Time Happy Time
      Hello 無敵之部屋,  多謝您呀.  外賣一定唔只一碗.   一定是成煲送給您啦.
  • 叻媽 叻媽
    • 叻媽
    • 2011年8月14日上午12:36
    Lee款粥!我都鍾意食。
    • Happy Time Happy Time
      咸咸香香真的唔錯.  剛好母親給了我咸雞, 便煮這個粥.
  • SkyBlue SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2011年8月13日下午11:21
    我最鐘意用白果腐竹煲白粥。
    • Happy Time Happy Time
      我都是最鐘意食白果腐竹煲白粥, 因為可以食到米的香味, 淡淡地, 真的好好.
  • 廚房男 廚房男
    粥係我 favour 之一呢,好怕就快完前 15-20 mins...... 勁易痴底!
    • Happy Time Happy Time
      我以前都好怕煲粥, 因為常常黏底. 就算我放個匙在粥內來一起煲, 讓它在粥滾時帶動些米也動, , 可惜唔work, 因為我那時是用細火, 和蓋煲蓋來煮, 粥的滾度不夠.  後來知道原來要用較高身和較大的煲,大火開蓋來煲..
      我以前都好怕煲粥, 因為常常黏底. 就算我放個匙在粥內來一起煲, 讓它在粥滾時帶動些米也動, , 可惜唔work, 因為我那時是用細火, 和蓋煲蓋來煮, 粥的滾度不夠.  後來知道原來要用較高身和較大的煲,大火開蓋來煲,  加上帶手套用長湯殼來攪動d 粥, 減少了黏底的機會.   這個方法唔錯的.  下次再煲粥時試試看.
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年8月13日上午9:41
    Prime,我昨天煲咗淡味的綠豆粥,但我晤識煲廣東粥,你的煲粥步驟講得好清楚,我惗應該學識啦,多謝你!
    • Happy Time Happy Time
      淡味綠豆粥, 我喜歡呀.  有益, 食多多都唔怕.   等我都學您煲這個粥.  Thanks.
  • 太王 太王
    • 太王
    • 2011年8月13日上午3:56
    早晨 !  咁早煲粥食真好喇
    我都好鍾意食粥架 !  呢個咸雞粥一定食得好滿足啦
    • Happy Time Happy Time
      Hello 太王,  我都好喜歡食粥, 持別是白粥, 清清地.    今晨食了一大\碗咸雞粥好滿足.

沒有留言:

發佈留言