追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年8月7日星期日

數字骨


數字骨
2011年8月7日下午1:16公開累積瀏覽 2484 7

數字骨

今晚煮了個做法簡單又惹味的'數字骨'.   好好味呀.    亞妹食過不停.    多謝熙媽分享食譜.
http://hk.myblog.yahoo.com/chan_songhei/article?mid=27116
熙媽 2011-05-25 12:53
1斤排骨,1湯匙酒,2湯匙醋,3湯匙糖,4湯匙豉油,5湯匙水,拌勻炆熟即可
 
 
 

                                                                 
  • 無敵の部屋 無敵の部屋
    我都有呢個譜,不過一次都未整過~
    • Happy Time Happy Time
      Hi 無敵之部屋, 早晨.   試吓煮啦.  甜甜酸酸, 好好味.  做法又簡單. 
  • 為食加菲netnet 為食加菲netnet
    這個成日聽....好想食呀....
    • Happy Time Happy Time
      Hi 為食加菲, 早晨.  沒果您無時間煮, 就等我煮給您食啦.  我學到煮啦. 
       
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年8月9日上午11:23
    我都聽朋友講過,用呢個口訣煮糖醋小排骨好好味
    “數字骨”個名好貼切呀!
    • Happy Time Happy Time
      Hi Kelly, 早晨.    個口訣真的好容易記, 所以煮過一次, 以後都會記得.    
  • 開心媽咪 開心媽咪
    我鐘意食呢個呀, 有時都會整, 好好味呢
    • Happy Time Happy Time
      早晨, 開心媽咪.    這個排骨甜甜酸酸好好食.  
  • Shukyin twin Shukyin twin
    數字骨簡單又好味,
    酸酸甜甜夏天食好開胃!
    • Happy Time Happy Time
      天氣好熱, 唔想躲在廚房太久, 所以便找個簡單的餸來煮.  係呀, 數字骨酸酸甜甜, 送飯一流.
  • 太王 太王
    • 太王
    • 2011年8月8日上午9:36
    你整得好靚呀 !  又骨肉均稱喎 ! 
    我成日買到啲都唔好食嘅   去街市叫買乜嘢排骨呀 ?
    • Happy Time Happy Time
      多謝您, 太王.  我告知肉檔我要些靚排骨來燜.   因為買時已差不多五點多, 肉檔主人說好, 有些靚肉排本來留了給其他客戶, 先給你啦, $56 一斤.   他沒有告知我是那種排骨.  但我看過一些食譜, 他們好像是用..
      多謝您, 太王.  我告知肉檔我要些靚排骨來燜.   因為買時已差不多五點多, 肉檔主人說好, 有些靚肉排本來留了給其他客戶, 先給你啦, $56 一斤.   他沒有告知我是那種排骨.  但我看過一些食譜, 他們好像是用一字排.
  • 熙媽 熙媽
    • 熙媽
    • 2011年8月7日下午4:15
    整豬扒啦
    • Happy Time Happy Time
      早晨熙媽.  好呀, 好呀.   一定會盡快做.    多謝您, 好好味呀.

沒有留言:

發佈留言