追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2013年10月22日星期二

2013 SUMMER HOLIDAY - SANTA MONICA

去 Santa Monica 只需開車大約30 分鐘便到, 所以是我們常去的地方.  這次主要是去海邊, 可惜那天風較大, 大部份時間太陽伯伯都躲在雲後,  水又有點凍, 所以只讓小朋友玩水, 沒有游泳.






                                                       大大串海草不停的漂上岸. 
小朋友玩跳浪花.    成身濕哂.

玩完水後, 在碼頭"The Lobster" 餐廰食飯.  好彩我們一早訂了位, 否則不知要等多久才能入座.

                                           海膽大隻, 又新鮮.
                              Claw Chowder 是我喜愛的湯.  Very creamy and 蜆好大隻.
         
龍蝦是餐廳的signature dish.   那天他們特意介紹2 磅重Maine 來的龍蝦.      上檯的時真係好大隻.    Waiter 說他們曾供應過重3 磅重的龍蝦.      五個大人, 四個都叫了龍蝦.   

我冇叫龍蝦, 因為太大隻, 我沒法食哂.   以下是我叫的龍蝦意大利雲吞.   好好味.    
 
 
Had a nice time at Santa Monica.

6 則留言:

  1. 我早幾個月去美國的旅途中都有去Santa Monica, 海灘中看日落好美。 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 芹菜. 早晨. 噢, 原來在 Santa Monica 看日落好美. 好羡慕. 我未試過呀. 因為通常會在晚上去那裡食飯 或日間去 shopping. 好喜歡放假時東去西去 hea 吓, 享受吓人生.

      刪除
  2. 嘩,咁好機會, 我一定會龍蝦唔食 pasta 呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 所以您識食過我. 我怕食唔哂成兩磅重的龍蝦, 唔敢叫. 下次再去, 實行叫隻細D 來食.

      刪除
  3. 我上次去santa monica係11月, 都好大風同凍
    我地一路踩單車一路食沙

    回覆刪除