追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2013年10月11日星期五

2013 SUMMER HOLIDAY - 紅雲

在LA 時, 有一天囝囝開車, 我就嘆世界, 東望望, 西望望, 忽然看到天上一大片紅雲, 火炎色.   嘩, 我從來沒有看過這麼紅的雲.   立即找相機拍照.  可惜在公路上, 很難慢車或停車.   車一直走, 離那紅雲越來越遠.  太陽伯伯極速下山, 天色也暗得快.  還好, 在紅雲消失前, 囝囝把車轉了入內街, 讓我影到一點點.  雖然影不到那一大片紅雲的壯麗景色, 但影到一些留個記念也不錯.






5 則留言:

  1. 有人開車, 是自由行嗎? 行程比跟團輕鬆呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Samwei, 我的trip 是探親,所以自由身。沒有特 定行程,想去邊便去邊,好輕鬆。很享受這個假期。

      刪除
  2. 美麗的天空 ....... 香港很少見呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Moon, 多謝您來探我. 我都是第一次見到火炎紅的天空. 可惜唔可以立即停車影下那大大片的紅色天空, 又暗得快. 不過少少地都好過冇.

      刪除
  3. 有咁紅既晚霞代表酷熱天氣.....香港夏天都成日見.

    回覆刪除