追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2015年5月25日星期一

天酵小餐包 (蘋果酵種)


很久沒有寫blog , 除了懶惰外, 因為生活簡單, 沒有什麼特別可寫.  最近在家多做了麵包, 蛋糕等, 想把它們記錄下來,  看看自己這次能維持多久這份home cooking passion.

 

大約十天前, 先用蘋果浸了酵液.   六天後做好酵液,  加麵粉和水做酵種.   做酵種時,放工回到家 第一件事便把酵種從雪櫃拿出來, 加粉加水, 拌勻, 等一到三小時它發到double size, 再放回雪櫃.  等第二晚再做同樣的程式.  又做數天.   真的連去街都心掛掛D 酵種.  做好後酵種後, 做包包.   加好材料, 把粉糰放在雪櫃一晚低發.     終於昨天做了天酵小餐包.   一還心願   
 
 




3 則留言:

  1. 好耐唔見 ! 別來無恙嗎?
    好有心機既培養酵種, 我仲未有咁既信心做呢個, 希望遲下可以一試啦.
    好靚好精緻既小餐包, 一定皮脆內煙韌, 超讚 !!!

    回覆刪除
  2. Hello 毛豆, 多謝您, 我OK. 您呢? 一定很好. 我一回來您便來探我. 開心到飛起. 我都是第一次用這麼長時間來培養酵液和酵種. 見好多人玩天然酵母, 我又玩. 試吓做. 感受吓用不同的酵母做麵包的情況.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁啦,好似你話斎, 冇咩特別, 都寫少左好多.
      你多d寫返啦, 我會一直過黎架^^

      刪除