追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年10月6日星期三

青咖哩香茅胡椒雞

  • 在家煮煮煮
  • 青咖哩香茅胡椒雞
    2010年10月6日下午3:49公開累積瀏覽 52 6

    青咖哩香茅胡椒雞

    雪櫃還有前兩天買的香茅, 南薑, 鮮胡椒, 九層塔等.  在它們變壞之前用了它們吧.  這幾天都了食了蝦和蟹, 今晚還是食雞   放工到超市買了隻巴西雞 (原本是想買冰鮮雞, 可惜賣哂). 和青咖哩醬.   回家後隨心煮.   先爆香香茅, 南薑, 鮮胡椒, 加入雞塊, 爆香, 加入綠咖哩醬, 爆香, 加酒 & 魚露,  再加淡雞湯, 薯仔, 冬菇, 慢火炆熟.   熄火後, 加九層塔.   咖哩應該有泰國茄子,  但超市無得賣, 所以買了薯仔和鮮冬菇,   亂煮一通, 味道都 okay.  好開心我終於把香料用完, 沒有再買了東西, 用都未用便變壞, 要拋掉.





                                                                     
    • 朱
      • 2010年10月8日上午9:31
      視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊
      • 開心媽咪 開心媽咪
        青咖哩 ... 我鐘意呀, 個汁撈飯食一流呀
        • Happy Time Happy Time
          係呀, 我用d 青咖哩汁撈飯又幾好味喎.    
      • 菲菲 菲菲
        • 菲菲
        • 2010年10月7日下午2:25
        青咖喱是不是少辣.. .?  泰菜我都鍾意食~  
        上次我買了紅咖喱, 好辣(可能多左DD) ... 食完仲喉嚨痛, 下次要落少D
         
        • Happy Time Happy Time
          Hello 菲菲, 我對泰菜沒有很多的認識.  聽說青咖哩是泰咖哩中最 mild .    昨晚的雞不太辣.  遲些我去泰國店問問他們有關不同的咖哩的辣度.
      • 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade) 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade)
        (Empty)
        • Happy Time Happy Time
          多謝. 
      • bigheadmabel bigheadmabel
        綠咖哩同青咖哩係咪一樣呀, 定係完全唔同架~
        • Happy Time Happy Time
          多謝您, 草草.  應是青咖哩, 不是綠咖哩.   立即修正了.  個心想著它是綠色, 便很直接的寫做綠咖哩, 可見我是不常煮泰菜之人.   其實只用香茅和鮮胡椒也可以, 但我只剩下二支鮮胡椒, 唔夠用, 所以便加些咖..
          多謝您, 草草.  應是青咖哩, 不是綠咖哩.   立即修正了.  個心想著它是綠色, 便很直接的寫做綠咖哩, 可見我是不常煮泰菜之人.   其實只用香茅和鮮胡椒也可以, 但我只剩下二支鮮胡椒, 唔夠用, 所以便加些咖哩來提味.
      • 廚房男 廚房男
        泰式咖喱好少食到有冬姑…係咪呢?
        • Happy Time Happy Time
          您說得很對呀.  泰式咖哩好少食到冬菇.     我回到家附近的超市時, 差不多七點十五分,  菜檔只剩下幾款蔬菜.  沒有茄子,  只有幾包鮮冬菇, 想也不想便買了, 回到家才後悔, 應該買罐裝的草菇來用, 因為泰..
          您說得很對呀.  泰式咖哩好少食到冬菇.     我回到家附近的超市時, 差不多七點十五分,  菜檔只剩下幾款蔬菜.  沒有茄子,  只有幾包鮮冬菇, 想也不想便買了, 回到家才後悔, 應該買罐裝的草菇來用, 因為泰菜都喜歡用草菇.  所以昨晚那味咖哩不中, 不泰.  有點怪怪地.   其實我本來想做椰汁黃咖哩雞, 但想起雪櫃內有剩餘的香料, 如果再唔用便會變壞.  終於出了個二不像出來.  好彩個味道都算OK.

      沒有留言:

      發佈留言