追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年12月6日星期一

17 小時油浸半乾蕃茄包 (練習篇)


17 小時油浸半乾蕃茄包 (練習篇)
2010年12月6日上午1:47公開累積瀏覽 55 8

17 小時油浸半乾蕃茄包 (實習)
上星期上了麵包初班的第四堂, 雖然不用交功課, 因為初班完畢, 但也很想在家實習.   KW 機要等兩個星期才有, 所以繼續用手搓包包.  星期六早上做了17 小時的包種, 昨天在 City Super 買齊各種蕃茄, 在晚上開工實習. 
這個粉糰不算太濕, 較白吐司個粉糰較容易處理.  第一發酵完的粉糰有510 克, 分割了三個170 克的小粉糰.  第一次劃花紋, 劃右手邊的花紋較容易, 但一劃左手邊的花紋便有點不順.   要多些練習劃花紋才成.   同時撒粉也不均衡, 左手邊那個除了劃花不美之外, 下粉太多在包面, 不好看.   下次再做要小心點. 
今晨食自己做的包包, 好開心, 好滿足.   感謝老師這麼用心教我們.


          
  • 開心媽咪 開心媽咪
    我鐘意食呢個包包呀
    • Happy Time Happy Time
      呢個包又真的好好味, 好香蕃茄和香草味.
  • susu susu
    • susu
    • 2010年12月7日下午3:44
    介得靚不在講,連包肉都好棉密!!!!做得好好啊~!!!!我為你感到高興
    • Happy Time Happy Time
      好開心呀, 謝謝你.  我其實都不知道這次的包包搓得怎樣, 合唔合格.  你說OK, 我便放心了.   Kakaka.
  • 無敵の部屋 無敵の部屋
    可以做3 大個咁多嘅? 介得好靚, 我仲未介得好哩!
    • Happy Time Happy Time
      多謝你.  我都是好彩, 有兩個介得OK.   其實要介包時, 隻手不大聽話, 有點緊張, 特別介左手邊那些花紋時, 不能一刀介到尾, 刀紋起浪波.   真的要多練習才成.
  • 美若天仙 美若天仙
    顏色好吸引,好靚!
    • Happy Time Happy Time
      Thanks.  我都好喜歡這個包的天然橙紅蕃茄色.   全天然, 無添加.  好健康. 
  • Shukyin twin Shukyin twin
    好靚好鬆軟喎! 你用手搓要搓幾耐至得架?
    • Happy Time Happy Time
      多謝您呀.  老師說搓麵糰最好在15 分鐘內完成.    所以便快快搓足15 分鐘.  看到有薄膜, 便OK.
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2010年12月6日上午7:40
    噢...  KM  原來加了價, 妳真好叻, 之前訂左...  好快又可以整多D包包啦~ 
     
     
    • Happy Time Happy Time
      都是好彩.  因為上第一堂包時, 仙姐說要練習做麵包和交工課, 她說過兩堂便會用機搓D 包, 因為機搓的包會好很多, 那時的粉糰會很濕的.  用手很難搓得好.   所以只好立即訂個 KW 囉.   訂時都唔知會起價,  ..
      都是好彩.  因為上第一堂包時, 仙姐說要練習做麵包和交工課, 她說過兩堂便會用機搓D 包, 因為機搓的包會好很多, 那時的粉糰會很濕的.  用手很難搓得好.   所以只好立即訂個 KW 囉.   訂時都唔知會起價,  
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2010年12月6日上午6:32
    hi, happy time, 妳訂的KM 要遲兩星期先有貨?...  妳一定很期待呢~
    請問妳在那裡訂呢?  會不會送貨的... ?
    • Happy Time Happy Time
      我在煤氣定的.  我和煤氣的同學一起訂, 兩個人訂兩部可以拿盡discount, 而且是起價前已訂了.  那時的 KW 020 是$5,500 less 10%, 再用其他方法再減多些.   Net 機價 (不包括accessories; like rol..
      我在煤氣定的.  我和煤氣的同學一起訂, 兩個人訂兩部可以拿盡discount, 而且是起價前已訂了.  那時的 KW 020 是$5,500 less 10%, 再用其他方法再減多些.   Net 機價 (不包括accessories; like rolling thin the pasta dough, pasta squeezer, etc.) 是$4,454.  聽說淨機在上十天前已升到$6,000.   我好好彩提早訂了.  Rachel 都可以替學生訂Kenwood, 有discount.   只是我們在煤氣訂, 因為同學是金咔學生, 所以有多些discount.
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2010年12月6日上午6:30
    唔錯啦...   妳介包包, 好過我果D... 
    • Happy Time Happy Time
      多謝您呀.  我都是好好彩有兩包介得OK 些.  但有一個就介得好差囉.

沒有留言:

發佈留言