追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年12月13日星期一

粟米包 (練習)


粟米包 (練習)
2010年12月13日上午8:42公開累積瀏覽 39 7

粟米包
KW02 送到了.  上星期六早上快快手做了個17 小時包種.  昨晚便開工做粟米包.  用機是快和夠力打個粉糰.    比手搓容易很多.   搓好個粟米粉糰都幾濕, 做形時有點困難, 所以d 包包不是好齊整的長方形.  下次再用心點做靚些d 包包.  因為是第一次用機打粉糰, 焗出的包包有很多洞, 比用手搓粉糰的多洞.  不知這是否是ok, 要問問.







                                                                 
  • 美若天仙 美若天仙
     
    Hello!美若天仙送來靜岡橘子凍,祝你同摯愛明天有一個甜蜜蜜的冬至!
    • Happy Time Happy Time
      多謝您, 美若天仙.   靜 岡橘子凍好甜呀.   我也祝您和摯愛有一個甜蜜的冬至.
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2010年12月19日上午5:31
    粟米包包... 好健康呀~
    是用新鮮的粟米做?...
    • Happy Time Happy Time
      這個包真的好健康.  先把新鮮粟米打茸, 加入粉糰, 搓.   搓好後, 再加罐頭粟米粒拌勻才做形. 
  • 太王 太王
    • 太王
    • 2010年12月15日上午2:21
    用機搓粉咪慳好多力囉 ? 
    你呢個包包好鬆軟喎, 好多窿窿呀
    • Happy Time Happy Time
      用機打慳力好多, 又快.  但有少少失落, 好像個包不是手做, 而是機器做, 有點miss 用手搓的感覺.  不過有機我唔會用手搓了, 因為部夠力打d 粉糰, 出來的效果比用手搓好很多.  多謝您呀, 我起初還擔心d 包包有..
      用機打慳力好多, 又快.  但有少少失落, 好像個包不是手做, 而是機器做, 有點miss 用手搓的感覺.  不過有機我唔會用手搓了, 因為部夠力打d 粉糰, 出來的效果比用手搓好很多.  多謝您呀, 我起初還擔心d 包包有這麼多窿窿, 是否有問題.  原來是OK 的.
  • 開心媽咪 開心媽咪
    到左喇, 咁你要用多 d 整多 d 美食比我地睇喇
    • Happy Time Happy Time
      好呀, 等我學多d, 練習多d, 做好d 包包給您地睇.  我會努力的.
  • 美若天仙 美若天仙
    好味,好想食!
    • Happy Time Happy Time
      這個包包有淡淡的粟米味, 幾好食嫁.
  • 為食加菲netnet 為食加菲netnet
    好好味咁...粟米 包包...
    • bigheadmabel bigheadmabel
      粟米包, 睇個樣好似好健康囉, 啱晒我呢d怕反式脂肪既人~
      • Happy Time Happy Time
        草草, 這個包係幾健康, 因為用咗新鮮粟米打汁, 和加咗粟米粒, 又沒有反式脂肪, 味道都幾好.   是個好包包.

    沒有留言:

    發佈留言