追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年6月26日星期日

香草焗春雞

  • 在家煮煮煮
  • 香草焗春雞
    2011年6月26日下午7:14公開累積瀏覽 308 6

    香草焗春雞
    好友給了我一大袋自種的香草, 好新鮮, 好清香.  昨晚便做了香草焗雞.  很久沒有開爐了, 都是時候好好重溫在家煮煮煮.    雞好juicy.
     



    •           
    • 開心媽咪 開心媽咪
      好吸引, 春雞睇落一 d 都唔乾, 好 juicy 呀
      • Happy Time Happy Time
        係呀, d 春雞好嫩, 好juicy.    雖然是細雞, 但都幾厚肉.    人少少, 食春雞好過大隻雞.
    • 為食加菲netnet 為食加菲netnet
      下面d配菜吸晒d雞汁..
      • Happy Time Happy Time
        係呀, 所以那些薯仔, 甘荀 & onion 好好味.   
    • SkyBlue SkyBlue
      • SkyBlue
      • 2011年6月27日上午8:42
      兩隻咁多, 駛唔駛幫手 ?
      • Happy Time Happy Time
        要呀, 要呀.   要幫手呀.  雖然只是春雞, 但每隻都有大約 1.2 磅重, 都幾多肉.   人少少, 用春雞細細隻最適合.
    • kelly kelly
      • kelly
      • 2011年6月26日下午10:26
      有咁多蔬菜墊底,隻雞睇來又唔肥膩,
      “新鮮香草焗春雞”一定好味道!
      • Happy Time Happy Time
        昨天用的是法國春雞, 所以肉質很tender & 唔肥.    加了新鮮香草, 好味.  
    • 太王 太王
      • 太王
      • 2011年6月26日下午8:18
      真係勁多香草呀  
      我就唔識用香草煮餸喇  
      • Happy Time Happy Time
        我多數用一樽樽的乾香草來煮西餐, 因為不會這麼容易變壞.   用新鮮的香草香很多, 不過就要特別要去賣, 和貴很多.    基本上我煮羊& 雞會用 rosemary, 煮蕃茄我用 basil 或 oregano,  做釀雞內的麵包碎..
        我多數用一樽樽的乾香草來煮西餐, 因為不會這麼容易變壞.   用新鮮的香草香很多, 不過就要特別要去賣, 和貴很多.    基本上我煮羊& 雞會用 rosemary, 煮蕃茄我用 basil 或 oregano,  做釀雞內的麵包碎& 洋蔥餡時我會加 sage.    我對香草認識不多,   這些都是我自已個人用香草的喜好.    昨晚焗的雞我用了幾種香草. 
    • Shukyin twin Shukyin twin
      咁多新鮮香草我呢處都聞到好香呢!
      • Happy Time Happy Time
        早晨, Shunyin Twin.   係呀, 好喜歡新鮮的香草.  我每次自已種都種不長.  好彩有朋友供應.  真的幸運.   我剛剛到過您的blog, 一回到這裡便看到您的留言.  真的好開心呀.

    沒有留言:

    發佈留言