追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年6月29日星期三

蝴蝶酥


蝴蝶酥
2011年6月29日下午9:10公開累積瀏覽 90 7

蝴蝶酥

昨晚上課學做蝴蝶酥.  好鬆脆, 好好味.   


  •           
  • 花花 花花
    • 花花
    • 2011年7月19日下午5:29
    這個正啊...^^
    • Happy Time Happy Time
      多謝您來探訪.
  • Shukyin twin Shukyin twin
    蝴蝶酥好味道!
    我都想學......睇下幾時有堂先!
    • Happy Time Happy Time
      去學呀, 好鬆,  好好味.  您對twins 一定喜歡.   Alfred 差不多個個月都會開這堂.
  • 開心媽咪 開心媽咪
    咁多心心, 送幾個比我好嗎 ?
    • Happy Time Happy Time
      好呀.   大家都是南區,  我今晚可以送去給您.  您用私人回應比個地址, 電話我, 我一定送到, 因為還有十多個在家.  Marcus & Chloe 應喜歡食.
  • 美若天仙 美若天仙
     
    早晨!今日係 香港特別行政區成立十四周年,美若天仙送來親手製嘅「雜乾果炭燒咖啡戚風蛋糕」,祝你有一個愉快嘅假日!
    • Happy Time Happy Time
      謝謝您呀.   您真的有心,
  • 太王 太王
    • 太王
    • 2011年6月30日上午2:24
    咦    等我用現成酥皮試下先 !
    唔該 !  我想要一打  
    • Happy Time Happy Time
      Hi 太王, 早晨.  用現成酥皮好方便.  要放大量糖在酥皮的兩面才切, 這才會好食 & 靚.   老師說我放不夠糖.   要一打這麼少.   好好好, 我用'e 貓' 送上.  哈哈哈.
  • 毛豆 毛豆
    • 毛豆
    • 2011年6月30日上午12:27
    正呀...拎5隻走人..
    • Happy Time Happy Time
      好呀,好呀.    5 隻蝴蝶飛緊去您的方向.  
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年6月29日下午10:21
    我都好仲意食蝴蝶酥,鬆脆好味,仲有曲奇~~
    Happy Time,  你整得好靚呀!
    • Happy Time Happy Time
      Hi Kelly,  多謝您呀.   蝴蝶酥好香口, 好好食.  雖然好好味, 但唔敢食太多, 以免我肥上加肥.

沒有留言:

發佈留言