追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年6月8日星期三

大榮華圍村菜 (灣仔)

  • 出外食食食
  • 大榮華圍村菜 (灣仔)
    2011年6月8日下午10:47公開累積瀏覽 432 7

    大榮華圍村菜 (灣仔)
    昨晚一行八個女生去了灣仔的大榮華圍村菜食飯.  以前這酒樓叫做榮華酒樓, 上幾個月裝修重開, 改名為大榮華圍村菜.  因有朋友生日, 所以我們便去試菜.  大多數的餸都是例牌, 六十多元一碟, 所以不是很大碟, 除了一早訂的大烏頭, 成尺幾兩尺長, 最少兩斤重,  @ $180.   (例牌烏頭只是$65/條.)  我們的大烏頭真的好大條, 所以較貴些.   這餐飯大約 $1,100.00, 好低食.    生日蛋糕是在 Time Square,   City Super 內的 Patisserie Yamakawa 訂的.   
    八個女士談過不停, 嘻嘻哈哈, 開開心心的過了一晚.    約定九月中再聚會, 看看食什麼. 
    圍頭五味雞

    菠蘿生炒排骨

    鳯凰蟹肉炒長遠 (蛋炒蟹肉粉絲)

    金菇金脆皮豆腐

    什錦瑤柱炒菜絲

    腰果金沙蝦仁

    海鮮扒魚鰾.    

    香茜燒米鴨

    咸水檸蒸大烏頭

    豬油頭抽白飯

    奶皇馬拉糕

    Patisserie Yamakawa @ City Super  的生日蛋糕.  好好味. 

    $65, $68 & $75 的圍村菜, 好低食.   酒樓裝修後, 環境唔錯.  



    •           
    • 開心媽咪 開心媽咪
      唔記得左講,  D 餸好好味咁 BOR ...
      • Happy Time Happy Time
        d 餸都幾好味, 而價錢又ok, 大部份都是六十幾元一碟小菜..  
    • 開心媽咪 開心媽咪
      原來灣仔榮華改左名 ...
      • Happy Time Happy Time
        新裝修, 所以地方都幾好坐.
    • 美若天仙 美若天仙
      我最想試豬油頭抽白飯呢!
      • Happy Time Happy Time
        Hello 美若天仙, 您剛成功減了很麼多磅, 還食了燒雞皮.  依家又話想食豬油頭抽白飯.  勁叻.    您話減便可以減, 要食又可以食.  真的好羡慕呀.   不過豬油頭抽飯真的好香. 那晚我忍忍忍, 只食了一口飯...
        Hello 美若天仙, 您剛成功減了很麼多磅, 還食了燒雞皮.  依家又話想食豬油頭抽白飯.  勁叻.    您話減便可以減, 要食又可以食.  真的好羡慕呀.   不過豬油頭抽飯真的好香. 那晚我忍忍忍, 只食了一口飯.   其實好想成碗食哂.  唔敢呢!
    • 無敵の部屋 無敵の部屋
      這就証明我是個大鄉里啦~哈
      原來有咁多鄉村菜色, 又新鮮又天然......真好, 可惜我來的機會不大哩 ! 只可以望下, 又恨下........
      • Happy Time Happy Time
        Hello  無敵之部屋, 早晨.  我都是第一次食圍村菜, 所以都唔知有什麼名菜.   全部菜都是去過食的朋友點的.  我只負責食.  多謝您提出問題, 我才去找資料, 知道多點關於圍村菜.  謝謝您呀.
    • kelly kelly
      • kelly
      • 2011年6月9日上午6:31
      Happy Time,以前我都去過呢家榮華飲茶,原來改為圍村菜了,都幾有特色;鬆菜都唔錯噃,人多就最啱啦,盆滿缽滿,好抵食呢!
      • Happy Time Happy Time
        Hello Kelly, 早晨.   我都是第一次去大榮華圍村菜食.  個"鳯凰蟹肉炒長遠"炒得好乾身, 好好食.  好多人都要叫這味餸.  幾十元一個餸都幾低食.
    • Shukyin twin Shukyin twin
      雖然係灣仔返工但未幫襯過,
      係咪 滔滔 開架?
      • Happy Time Happy Time
        係呀, 係 滔滔 開的.  朋友說店剛重開時 滔滔 常在店內坐鎮.  不過我去那晚就見唔到滔滔.   我都是在灣仔返工, 前天才第一次幫襯他們.
    • 無敵の部屋 無敵の部屋
      圍村唔係食盆菜咩
      • Happy Time Happy Time
        Hello 無敵之部屋.   圍村菜不是只有盆菜, 還有其的鄉村菜式;    如 九大簋等.   圍村菜都是用比較平實, 普通的鄉村材料來做.   以下是找到一些圍村菜的資料 : " 客家情濃的圍村菜,縱然香港十居其九都..

    沒有留言:

    發佈留言