追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年6月28日星期一

CUP CAKES


Cupcakes
2010年6月28日下午1:07公開累積瀏覽 51 4

CUPCAKES
大約兩三年前有一次當我在Los Angeles 時我仔仔帶我去一間很有名的cupcake shop 買cupcakes.   人龍排到出門口.  每個大約US$3.00.  我們買了半打.  回家做了咖啡嘆cupcakes.   但食了一個後, 覺得它太甜, 蛋糕本身是okay, 但裝飾的butter cream and chocolate 就真很甜.   美國人喜歡甜, 所以他們的甜品都是較香港的甜.   
香港也都很流行cupcakes.   款式也越來越靚和精美.   雖然怕甜, 但也心動要學做.  終於有機會上堂了.  好玩, 款式也很可愛.  但甜還是很甜. 
老師的餅.  真的好可愛和好靚呀.

同學仔做的餅.  做得好靚呀.

我做的餅.  是否有很大改進的空間呢?    會啦, 會多做來改進.   希望下次會做得靚些.


          
  • Yahoo! 用戶
    Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2010年7月8日下午7:01
    漫無目的的生活就像出海航行而沒有指南針。
    • 菲菲 菲菲
      • 菲菲
      • 2010年6月30日上午6:37
      thanks~ 
      louisa ho做的 cakes 很靚呵~
      • Happy Time Happy Time
        我都很開心可以跟她學做 cupcakes.
    • 菲菲 菲菲
      • 菲菲
      • 2010年6月29日下午3:54
      wow...  好可愛~  見到也不捨得吃呵~
      妳在那裡學呢?... 
      • bigheadmabel bigheadmabel
        熊貓好得意呀~
        • Happy Time Happy Time
          係呀, 老師d 熊貓好鬼可愛.   d 貓仔都好cute.    我要多多實習, 把朱古力公仔畫靚些.

      沒有留言:

      發佈留言