追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年6月6日星期日

SABATINI RISTORANTE ITALIANO

Sabatini Ristorante Italiano
2010年6月6日下午2:52公開累積瀏覽 119 5

SABATINI RISTORANTE ITALIANO
今晚與台灣的朋友到Sabatini 食晚飯.   我們都喜歡意利大菜. The food & wine were good, the lady signer of the life band had a great voice, and the service was good too.  談呀談, 飲呀飲, 食呀食, 不覺食了三個鐘.  Had a wonderful time. 
Beef Carpaccio.   好味&入口溶化.   正.

Dover Sole.

Lobster Risotto

Australian A8 和牛

Barolo 紅酒好smooth, 好飲.

甜品車

我們要了兩份他們的signature dessert - 拿破倫, 和朱古力蛋糕.   好食. 甜度剛好.

餐廳送的小甜點.
O

                                                                 
  • Olga Kitchen Olga Kitchen
    個甜品車好正啊
    • Happy Time Happy Time
      係呀, 其實我樣樣都想試.  只是食不下.  下次有機會試食其他的甜品.
  • 開心媽咪 開心媽咪
    樣樣都好吸引呀 ...
    • Happy Time Happy Time
      係呀, 樣樣我都很喜歡.     吃完甜品後, 餐廳還送了兩層小甜品, 真的吃不下.  好可惜呀.  
  • 美若天仙 美若天仙
    Yum yum!我未食過咁生嘅牛肉呢!
    • Happy Time Happy Time
      我第一次食時個心都有點怕怕地.  日本魚生就ok, 一想起是全生牛肉, 都不是很接受.  不個一試之下便愛上了它.   如我們食medium rare 牛扒時中間的肉都是生的.    Beef tartar 也是用細細粒的生牛肉來做..
      我第一次食時個心都有點怕怕地.  日本魚生就ok, 一想起是全生牛肉, 都不是很接受.  不個一試之下便愛上了它.   如我們食medium rare 牛扒時中間的肉都是生的.    Beef tartar 也是用細細粒的生牛肉來做.  但beef carpaccio 的生牛肉切得薄, 食起來很容易接受, 很鮮甜.
  • bigheadmabel bigheadmabel
    架甜品車好多款式呀~
    • Happy Time Happy Time
      係呀, 睇到我樣樣都想食.  雖然正在努力減肥, 我都食了一件拿破倫, 和1/3 件朱古力蛋糕.  好味呀. 看得出我是沒法減到的, 因為愛食. 
  • 美露迪 美露迪
    好耐冇幫襯喇!的確令人回和!
    • Happy Time Happy Time
      Hello 美露迪, 早晨.  多謝您來探訪.   係呀, 我都好喜歡Sabatini.  好enjoy 在那裡食飯. 

沒有留言:

發佈留言