追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年6月11日星期五


Spoil Cafe
2010年6月11日上午5:59公開累積瀏覽 177 6

SPOIL CAFE
灣仔有三條可愛的小街; 日街, 月街 和星街.   星街最為人所熟識, 因為有出名的餐廳.   月街有日本wholesale 大亞食品公司,  差不多整條街都是大亞的倉庫和辦公室. 而日街我就聽得多, 但好少去.   直到在4 月時三個靚女 (3 K), 約我到日街的Spoil Cafe 食午飯, 我才有機會認識它.   很喜歡那地方. 雖然只有16 個座位, 但很舒適, 好homey.    因為日街是內街, 坐在餐廳內, 望出街外, 有美麗青綠的樹, 像歐洲的小咖啡廳.
五月初時打電話給Spoil Cafe 訂座與同事們去食.  要到6 月初才有位.  所以前幾天終於與同事去嘆午餐了.   3 個course (湯或沙侓, 意粉, 茶或咖啡) 的午餐@ $88, 4 個course (湯/沙侓, 意粉,  蛋糕, 茶/咖啡) 的午餐 @ $105.   No service charge.    他們的餅每件 @ $35, 跟餐只需要加 $17 ($105 - $88), 好低呀, 因為他的蛋糕好好食的呀.  如果4 個女生去食, 叫兩件餅便可, 因為他們的餅好大件的.
他們的午餐menu 較細, 主菜只有兩款 pasta 選擇 (Linguine & Penne), sauce 有三款 (tomato, cream & spicy Thai), topping 有蝦, 雞, 魚 & mushrooms 雜菌.   加上每天一款special - 那天是白酒煮青口意粉.  雖然只有幾款, 但賣相和味道都很好.
從餐廳望出的街景, 好舒服.

沙侓

意大利菜湯

麵包好好食

Linguine with prawn & cream sauce.   我同事讚cream sauce 好香.

Penne with fish and spicy Thai sauce.     我同事很喜歡那spicy Thai sauce.

我的 Penne with mushrooms and spicy Thai sauce.  Sauce 是微辣 & creamy.  Yummy.

我同事的白酒煮青口意粉.  好好味呀.   d 青口細細隻, 好tender, 和很香白酒味. 

Regular coffee & Cappucinno

Carrot Cake - 它本來有4 個以下照片的份量.  我們分了4 份後才發覺沒有拍照.  所以只剩小小的一件.  很好食, 好moist,

Chocolate & Banana Cake.  好味道呀.  又是分開4 份後才記得要影相.

Chocolate & Banana Cake after being cut a piece for us to enjoy.  Lovely cake.









          
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2010年6月21日上午4:15
    我想試下呵...  
    • Happy Time Happy Time
      有時間去試吓都幾好, 不過要先打電話訂座, 因為座位少,  只有16 個, 所以容易滿.
  • 開心媽咪 開心媽咪
    sorry ...
    係 好 有興趣去試下呀 ... 
    • Happy Time Happy Time
      好呀.  不過要先打電話訂位, 因為他們細細間, 只有16 個座, 通常會滿座的.
  • 開心媽咪 開心媽咪
    她有興趣去試下呀 ...
    • 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade) 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade)
      ths 4 sharing. 
      • Happy Time Happy Time
        有時間多些來呀.
    • 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade) 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade)
      ths 4 sharing. 
      • Happy Time Happy Time
        多謝你來探訪.
    • bigheadmabel bigheadmabel
      係囉, 我淨知星街多嘢食咋, 月街都經過吓, 日街你唔講我唔知添~
      • Happy Time Happy Time
        我都係呀, 如果不是 3 K 帶我去過, 我都唔會行入日街.    日街好短, 但原來除了 Spoil Cafe 外, 還有一家餐廳, 午餐只需 $68.  我經過見到都幾滿, 還有外籍人士在裡邊食緊添.  不過那天都有幾多人 入去..
        我都係呀, 如果不是 3 K 帶我去過, 我都唔會行入日街.    日街好短, 但原來除了 Spoil Cafe 外, 還有一家餐廳, 午餐只需 $68.  我經過見到都幾滿, 還有外籍人士在裡邊食緊添.  不過那天都有幾多人 入去Spoil Cafe 問有沒有位, 當然是無啦.  可見Spoil Cafe 的午市都幾旺.  晚市就唔知啦.  我看過晚市個menu, 菜式多很多.  下次有機會會去試吓.

    沒有留言:

    發佈留言