追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年8月1日星期日

芒果撻


芒果撻
2010年8月1日下午4:12公開累積瀏覽 83 3

芒果撻
阿妹下星期生日, 我們今晚一家人在跑馬地的鳳城為她慶祝.   本來我準備做個生日蛋糕給她, 但她說她要食芒果撻.  所以我今天便做了一打芒果撻給她.    個個都說d 撻好香, 好好食.  好在食我d 撻先, 因為除了芒果撻外, 還有打半壽飽, 酒家又送了一個大焗西米蓮蓉布丁, 和果盤.   如以住一樣, 我們只分食了幾個 壽飽, 其他的分了幾包每人帶些回家食.  

                                                                            
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2010年8月2日下午4:35
    芒果撻...  裝飾得好似朶花
    • Happy Time Happy Time
      菲菲, 早晨.  本來是想用大圓粒和細圓粒的芒果來做裝飾.  但發現一個芒果只能scooped 到十多個小圓粒.   如做一打撻便要好多個芒果.  我只買了六隻芒果, 怕唔夠, 所以scooped 了 12 粒大圓粒後, 其他的切..
      菲菲, 早晨.  本來是想用大圓粒和細圓粒的芒果來做裝飾.  但發現一個芒果只能scooped 到十多個小圓粒.   如做一打撻便要好多個芒果.  我只買了六隻芒果, 怕唔夠, 所以scooped 了 12 粒大圓粒後, 其他的切小方粒. 
  • 開心媽咪 開心媽咪
    整得好靚呀 ... 妹妹有你呢個家姐好幸福呀
    祝妹妹生日快樂, 身體健康, 日日都開開心心 !!
    • Happy Time Happy Time
      好多謝您呀.  我都祝我個妹身體健康, 快樂.  
  • BBQ BBQ
    • BBQ
    • 2010年8月2日上午6:14
    係啊, 個皮厚d好食d, 冇咁易冧.
    你係咪用循環1果個撻底啊??
    • Happy Time Happy Time
      係呀, 我用了循環1個撻底.   我個撻底做得太薄, 我給酒樓個waitress 替我把它們放在雪櫃內, 等我們食完飯才拿出來.  可惜他們不小心, 拿出來時竟然把二個撻碰爛了撻皮.   所以下次我會做得個撻皮厚些, 不會..
      係呀, 我用了循環1個撻底.   我個撻底做得太薄, 我給酒樓個waitress 替我把它們放在雪櫃內, 等我們食完飯才拿出來.  可惜他們不小心, 拿出來時竟然把二個撻碰爛了撻皮.   所以下次我會做得個撻皮厚些, 不會那麼的容易冧.   都是真的要多做才能知道出錯的地方.

沒有留言:

發佈留言