追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年11月13日星期六

焗蕃薯片 & 炒雜菜


焗蕃薯片 & 炒雜菜
2010年11月13日上午6:51公開累積瀏覽 536 4

這十天都沒有留在家中食飯, 雪櫃的蔬菜一大堆.  不想它們壞掉.  要盡快把它們用掉.
焗紫蕃薯片 
想起在"毛豆" 的blog 小食內有'Purple & Crisp' (http://hk.myblog.yahoo.com/moudou330hk/article?mid=8402),  我便拿出雪櫃內不知多少天的兩個紫蕃薯出來, 用切片器把它們切成薄片.   用 170 度焗了 18 分鐘.   也許我切的片不夠薄, 所以焗完還有點軟身.  我把火轉為150 度再焗5 分鐘分, switched off the heat, 把薯片留在焗爐內多10 分鐘.  焗完d 薯片是脆的.    "毛豆" 的焗紫蕃薯片的紫色好靚, 好bright.  我的焗紫蕃薯片喑灰紫色, 顏色差好遠.  一定是我的蕃薯本身的品質不好, 所以出來的色唔靚.     焗的蕃薯片脆脆地, 都幾好食, 又唔熱氣.
未入焗爐之前蕃薯片的色和花紋都幾靚.

焗完之後, 顏色變得暗灰紫色.

炒雜菜
在雪櫃內找到兩個蕃茄, 兩粿小白菜, 四分一個日本椰菜, 一包溫室小青瓜.   把它們用olive oil, garlic, oregano, Italian seasoning, 黃薑粉,  少許鹽.  糖和黑椒粉等炒了一碟雜菜.  味道都唔錯

我還有一袋日本小蕃薯在雪櫃內.  明天要想方法看看怎樣把它們用完,  

                                                       
  • 開心媽咪 開心媽咪
    自焗蕃薯片 ... 好叻呀 !!
    • Happy Time Happy Time
      多謝您呀.  我都係學'毛豆' 做的.  見到雪櫃有兩個不知何年何月買的蕃薯, 想起'毛豆' 的焗蕃薯,  便立即動工.   脆脆地, 幾好食.
  • Shukyin twin Shukyin twin
    紫蕃薯片顏色都唔係好差......呢D顏色先係天然! 街賣嘅可能落咗人工色素!
    • Happy Time Happy Time
      係呀, 自己做的是全天然, 食很安心又放心.   下次再做時, 會去Sogo 買隻真正的從日本入口的靚紫蕃薯.   焗完後, 顏色一定比今次靚. 
  • 毛豆 毛豆
    • 毛豆
    • 2010年11月13日下午3:29
    hi ..好多謝你咁有心仲記得呢個小食...我自己都唔記得啦
    我果時買既應該係日本紫蕃薯 ,所以色澤好鮮艷...至於刨片可能你既刀口比較闊,所以片就會厚身少少...但唔緊要啦,最緊要最後既口感依然唔錯就得了....
    • Happy Time Happy Time
      好開心您來探我.  您的blogs 好豐富, 寫得又好.  我常到您那裡看, 學了不少cooking and baking techniques & ideas.   好多謝您呀.  我會去Sogo 買個靚日本蕃薯再做過.   您的 Purple & Crisp..
      好開心您來探我.  您的blogs 好豐富, 寫得又好.  我常到您那裡看, 學了不少cooking and baking techniques & ideas.   好多謝您呀.  我會去Sogo 買個靚日本蕃薯再做過.   您的 Purple & Crisp 真的好靚, 所以我看過後便想做.  昨天終於做到了, 謝謝您呀.
  • 太王 太王
    • 太王
    • 2010年11月13日下午2:36
    呢個炒雜菜睇落都幾好味吖
    • Happy Time Happy Time
      多謝您呀.  因為落咗香草, 所以幾好味.   最開心終於可以用了在雪櫃多時的蔬菜,  didn't have to waste then.

沒有留言:

發佈留言