追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年11月2日星期二

冬蔭蝦湯, 香茅胡椒蟹


冬蔭蝦湯, 香茅胡椒蟹
2010年11月2日上午8:29公開累積瀏覽 50 16

冬蔭蝦湯, 香茅胡椒蟹
這次真的好乖.  上月學完後, 便立即去買齊材料動手實習, 只因這兩味菜實在太美味. 
冬蔭蝦湯. 辣度剛好, 加上香草, 椰汁, 等等, 好香, 好creamy, 好味道.  還有生猛的大大隻蝦.   鮮上加鮮.

香茅胡椒蟹:  人少少, 所以只買了一隻一斤重的肉蟹 @ $100.   太野味, 食過不停.  雖然是一斤重, 但條勁粗的繩已有幾兩重, 加上蟹殼又厚又重, 剩下的肉真的不多.  蟹好鮮,   配上香茅, 九層塔, 鮮胡椒, 真的好yummy. 


                                                                            
  • 亮亮 亮亮
    • 亮亮
    • 2010年11月14日上午11:02
       靚女飛飛  
    • Happy Time Happy Time
      多謝您來探訪.
  • susu susu
    • susu
    • 2010年11月13日下午4:23
    哈哈~揾到你喇
    • Happy Time Happy Time
      Hi Susu,    呀, 給您揾到我啦.  好驚呀.  唔準笑我寫得唔好, 煮得唔好和做得唔好嫁.  我都係玩玩吓咋.     說笑而且.  好開您來探我呀.    Also thanks a lot for all your help.
  • JC mama JC mama
    • JC mama
    • 2010年11月13日上午5:25
    我到超想學泰菜!
    • Happy Time Happy Time
      學啦, 學啦.  我都越來越歡泰菜.   好野味呀. 
  • 太王 太王
    • 太王
    • 2010年11月12日上午7:27
    香茅胡椒蟹..... 正 !   冬蔭公湯.....我就麻麻地喇 !  怕酸呀
    • Happy Time Happy Time
      我以前也不太喜歡冬蔭湯, 怕它酸.  但自己煮可以減少一點酸味.   少少酸, 一點辣, 加上蝦湯的鮮, 大大隻蝦, 真的不錯.  
  • 無敵の部屋 無敵の部屋
    吸引喔 !! 酸酸辣我至喜歡 !!
    • Happy Time Happy Time
      多謝您呀.   個冬蔭蝦湯和香茅胡蟹都好鮮味, 好野味.  現時的蟹好肥, 我應好快便會再煮這兩味.
  • 菲菲 菲菲
    • 菲菲
    • 2010年11月12日上午3:04
    噢... 謝謝妳~ Happy Time
    • Happy Time Happy Time
      Hello 菲菲, 不用客氣.   希望您下次買到新鮮胡椒啦.
       
  •  
  • 美若天仙 美若天仙
    好惹味嘅蟹!
    • Happy Time Happy Time
      係呀.  蟹的鮮味, 加上香茅, 鮮胡椒, 和其他的香料, 好惹味呀. 
  • 為食加菲netnet 為食加菲netnet
    二款我都好喜歡....
    • Happy Time Happy Time
      秋天的蟹肥呀, 所以新鮮胡椒炒蟹好好味.   我都好想再煮呀.
  • 開心媽咪 開心媽咪
    2 樣我都鐘意呀
    • 文妮 文妮
      • 文妮
      • 2010年11月6日上午5:29
      睇到都想食呀
      • Happy Time Happy Time
        Hello 文妮.    我好開心學到煮這兩味泰菜, 因為它們真的好鮮味, 好野味.  
    • 菲菲 菲菲
      • 菲菲
      • 2010年11月5日下午2:54
      香茅胡椒蟹...  好惹味~ 
      我上次買不到新鮮的胡椒, 好難買到...   用了胡椒粒代替都OK~
      • Happy Time Happy Time
        新鮮胡椒在昌泰, 九龍城啟德道25-29號地下電話:2382 0095  有得賣.  如果在香港, 可到灣仔, 龍門酒家旁那條街有兩間賣泰國食材的店在那邊, 但它們沒有昌泰的那麼多& 齊. 
    • bigheadmabel bigheadmabel
      冬陰公湯我都好鍾意飲呀, 獨特酸辣味令我上癮呀~
      • Happy Time Happy Time
        我都越來越鐘意飲冬隂公湯.  用蝦湯做湯底, 更加鮮味.
    • Shukyin twin Shukyin twin
      冬蔭公酸酸辣辣好味道!
      • Happy Time Happy Time
        係呀.  冬蔭公真的好好飲.    好鮮味呀.    
    • REKO REKO
      • REKO
      • 2010年11月2日下午2:44
      我都做左喇,真係好好味,睇你做左又想再整
      • Happy Time Happy Time

    沒有留言:

    發佈留言