追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2010年11月26日星期五

Mandarin Oriental Cake Shop

Mandarin Oriental Cake Shop
2010年11月26日上午8:55公開累積瀏覽 57 10

很久沒有食文華酒店的蛋糕了.  今天因為要請同事把一些文件拿往酒店給客戶, 順便請她們在酒店的 cake shop 買些蛋糕回來, 慰勞吓她們.   文華的餅真的好食.  一打開個盒便聞到黑色那件餅有很香的 passion fruit, 其他的餅都好好味.  同事們一路食一路問什麼時候再去文華送文件, 好讓她們能再有文華的餅食.  哈, 哈. 



                                                     
    • Cherry Poon Cherry Poon
      舊蛋糕黑色好型呀!
      • bigheadmabel bigheadmabel
        我對黑色果件最有興趣呀~
        • Happy Time Happy Time
          我們也覺得黑色那件passion fruit mousse 餅最香, 最好食.  它帶有一點點果酸, 不會感覺d mousse 太heavy.
      • YAN YAN
        • YAN
        • 2010年11月30日上午7:35
        有一班好同事共事真係會做得開心d, 就算要ot都特別開心, 可惜不是間間公司都會遇到. 不過你就一定係好同事.
        • Happy Time Happy Time
          我的同事們真的好好呀.  她們在家煮了些靚糖水, 好食的甜品, 小點等都會帶些回公司請我們食的.    知道那裡有新開的靚餅店, 都會去買些回來大家試.   最主要的是大家都喜歡食. 
      • 美若天仙 美若天仙
        辛苦工作完,嘆件靚餅係減壓良方。
        • Happy Time Happy Time
          我好享受喝杯靚咖啡& 食件靚餅.  真的是最佳減壓良方. 
      • 毛豆 毛豆
        • 毛豆
        • 2010年11月29日下午2:13
        我也只是順口一提, 因是那餅店的招牌...點知成為你既有用info ...我仲開心啦...俾個5我...
        • Happy Time Happy Time
          Here it is  - 5. 我想買玫瑰花醬很久, 所以很開心知道在那裡可以買得到.  Thanks agan.
      • 菲菲 菲菲
        • 菲菲
        • 2010年11月29日下午1:07
        妳的同事... 真幸福~  
        • Happy Time Happy Time
          我和同事們都喜歡食, 所以知道有好的東西都會買來食.   大家開心吓.   
      • 毛豆 毛豆
        • 毛豆
        • 2010年11月29日上午4:48
        係office hour有茶點仲要係唔經常食既靚餅,絕對中頭獎咁開心家 ...付出少少得到眾人開心..值得呢...下次買埋文華玫瑰花醬一齊享用啦..
        • Happy Time Happy Time
          多謝您告知我去文華買玫瑰花醬.    看過些blogs 有提及玫瑰花醬, 但不知道在那裡有得賣.  好開心呀, 終於知道原來是文華.  等我都去買番些享受吓.  Thanks.
      • Happy Time Happy Time
        同事如家人, 大家對大家好, 工作起來也會順利些.   那天只不過是剛巧她們要到文華送份重要的文件,  所以便請她們在那裡買些餅食.   說起美心, 他們近期有很多新餅, 裝飾也較以前的餅新穎   幾好的.
        • Shukyin twin Shukyin twin
          嘩!做你同事真係好有咁鬼正嘅蛋糕食! 我公司D老細好寒架好小請食野,就算請都係美心最平個D咋!

        沒有留言:

        發佈留言