追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年7月7日星期四

PARMA HAM, CHEESE & TOMATO ON 合桃無花果麭


Parma Ham, Cheese & Tomato on 合桃無花果麵
2011年7月7日下午6:51公開累積瀏覽 88 5

PARMA HAM, CHEESE & TOMATO ON 合桃無花果麭

昨天公司好忙, 回到家差不多九點.   打開雪櫃有一包剛好到期的 Parma Ham.  好好彩,還有老師給我的合桃無花果麭在冰箱.   立即動手先把麭麭焗熱,  加芝士, 蕃茄, Parma Ham, , 便成為了好好味的 open sandwich.

                                                                 
  • SkyBlue SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2011年7月9日上午8:40
    好靚呀! 睇見都肚餓添!
    • Happy Time Happy Time
      早晨, 芹菜.   多謝您呀.    我好喜歡食包包, 所以冰格常有不同的麵包, 好讓我隨時有包食.
  • 太王 太王
    • 太王
    • 2011年7月8日下午7:20
    咁夜食兩片包就剛剛好啦 !
    況且呢個配搭好滿足啦
    • Happy Time Happy Time
      早晨, 太王.   今天的天氣好好.    我常要這麼夜才食飯, 很不健康.  所以常有包包在冰格, 可以食得輕些. 
  • 無敵の部屋 無敵の部屋
    呢個組合好高檔喔!! 你家雪櫃隨手都拿到..... 一定唔會餓親!!
    • Happy Time Happy Time
      早晨, 無敵之部屋.   我就是愛食, 所以越來越肥.  可能是太夜食晚飯, 不健康.   我已經盡力食少些.
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年7月8日上午5:51
    我昨天的早餐,也係食“核桃提子包”,無花果好食過提子,加咗Parma Ham 更好味!
    • Happy Time Happy Time
      早晨, Kelly, 核桃提子包也好好食.   有時間, 好想做包包.  
  • 美若天仙 美若天仙
    I like Parma ham!
    • Happy Time Happy Time

沒有留言:

發佈留言