追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年9月11日星期日

酥皮奶皇月餅 (2011 年)


酥皮奶皇月餅 (2011 年)
2011年9月11日上午12:15公開累積瀏覽 209 7

酥皮奶皇月餅 (2011)
一回到香港便收到好友送給我的私家月餅模, 好靚呀.      星期五上課便帶著它來做好好味的酥皮奶皇月餅.   真的好, 今年終於趕到做月餅.  
除了月餅模外, 也收到朋友們送給我她們親手做的月餅, 美麗又好味.  甜在心裡.   真的好幸福.  好多謝您們.  
祝大家中秋節快樂, 人月兩圓.



          
  • PHLee PHLee
    • PHLee
    • 2011年9月13日下午11:07
    想吾到現在最新月餅係奶皇.  好吃嗎?? 我還是喜歡傳統的月餅
    • Happy Time Happy Time
      Hi Phlee, 我也喜歡食傳統月餅.    朋友送了些她做的細細個蓮蓉月, 好香, 好好味.  做好後, 回油三天才食, 餅帶油光, 好靚.     奶皇月餅的外層是曲奇皮,  餡是蛋黃加cream, 麵粉 等煮成,  所以都..
      Hi Phlee, 我也喜歡食傳統月餅.    朋友送了些她做的細細個蓮蓉月, 好香, 好好味.  做好後, 回油三天才食, 餅帶油光, 好靚.     奶皇月餅的外層是曲奇皮,  餡是蛋黃加cream, 麵粉 等煮成,  所以都好香.  食時要先用慢火把月餅番焗, 皮才會脆.  開始時是半島酒店的廚師在幾年前做, 人們一食之下都愛上它, 所以便很hit.  每年好多烹飪教室都有教酥皮奶皇月餅.
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年9月13日上午11:57
    你整的酥皮月餅,賣相好靚!圖案也好清晰!
    Happy Time,祝你追月節日快樂!
    • Happy Time Happy Time
      Hi Kelly, 多謝您.    我也祝您追月節日快樂.  今天的天氣很好, 月亮會好靚. 
  • A moon A moon
    • A moon
    • 2011年9月12日下午3:03
    中秋節快樂!!!
    整得好靚呀!!!
    • Happy Time Happy Time
      Hi Amoon,  多謝您.  今天是追月& 假期.  Have a great day!
  • Tastebug Tastebug
    中秋節快樂!
    • Happy Time Happy Time
      Hi Tastebug,  多謝您.   今天是追月.   又可以欣賞圓圓的月亮高高掛在天空.   
  • bigheadmabel bigheadmabel
    中秋節快樂~
    • Happy Time Happy Time
      Hi Mabel,  多謝您呀.  祝您中秋節快樂.
  • SkyBlue SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2011年9月11日上午8:05
    Happy Time:  中秋節快樂 !
    係咪因為你姓何,所以個模係 HoHo 呀?
    嘩 ! 收你月餅的人一定知你做喇 !
    • Happy Time Happy Time
      多謝您, 芹菜.  猜對了, 我姓何.   所以好友訂制了個 HoHo 月餅模給我.   她好有心意.  祝您和家人中秋節快樂.
  • Shukyin twin Shukyin twin
    Happy Time : 中 秋 快 樂 ! !
    我今年都學咗酥皮奶皇月餅,
    不過自已係屋企焗個樣冇咁清楚,
    唔知係溫度問題呢?
    • Happy Time Happy Time
      Hi Shukyin Twin,  好開心您在這裡留言, 因為我去過您的blog, 但因為我還未升級, 留不到言給您.   祝您中秋節快樂.

沒有留言:

發佈留言