追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年9月22日星期四


回味的一餐 - 老友自家煮
2011年9月22日上午7:11公開累積瀏覽 154 9

回味的一餐 - 老友記自家煮
好回味的的一餐, 由兩個老友記操力, 每味餸都美味無窮.  好幸福呀.   
軟殼蟹沙律

海鮮飯

松露燒雞

數字骨

白烚豬手煲 (太多料, 所以煮好後,把豬手拿出來切片另上)


          
  • Shukyin twin Shukyin twin
    我最想食軟殼蟹沙律....留哂口水!
    • 小露 小露
      • 小露
      • 2011年9月27日上午9:44
      我最想食個海鮮飯!
      • Happy Time Happy Time
        Hi 小露, 那海鮮飯好好食, 好鮮甜.  好幸運有機會食到這個飯.  
    • 高伊娘細佬佬 高伊娘細佬佬
      自家煮好吸引呀!又係好想食軟殼蟹呢~
      • Happy Time Happy Time
        多謝您來探我.   炸軟殼蟹好好味.  
    • 太王 太王
      • 太王
      • 2011年9月25日下午3:26
      Happy 個豬手係咪在最後那窩雜菜煲內烚的, 咁會唔會好肥呢 ?
      • Happy Time Happy Time
        這個豬手唔肥, 好好味.  又不難做.  問過朋友, 現把她的食譜給您.      先用油爆香 洋蔥, 乾蔥, 再下西芹, 甘荀, 炒香, 下白酒,  BAY LEAVE, 白胡椒粒,  腸, 然後下解凍的德國咸豬手, 加水/雞湯, 煮..
        這個豬手唔肥, 好好味.  又不難做.  問過朋友, 現把她的食譜給您.      先用油爆香 洋蔥, 乾蔥, 再下西芹, 甘荀, 炒香, 下白酒,  BAY LEAVE, 白胡椒粒,  腸, 然後下解凍的德國咸豬手, 加水/雞湯, 煮三十分鐘, 加入椰菜, 再煮45 分鐘到1 個小時, 最後調味, 把腸 & 豬手切片便成.    
         
      •  
    • 開心媽咪 開心媽咪
      原來妳和妳的朋友都煮得一手好菜
      • Happy Time Happy Time
        多謝您呀.   我的朋友們好像您一樣, 都能煮得一手好菜.   我就麻麻地, 要努力, 加油.  多些實習.   
    • SkyBlue SkyBlue
      • SkyBlue
      • 2011年9月23日上午7:01
      哎呀! 你太忙吧 ! 我係芹菜, 唔係 Kelly呀!
      • Happy Time Happy Time
        Sorry, Sorry, 芹菜.  我真的太大意,  把您的名字打錯了. 我 偷偷地上網, 所以咪一時心急打錯嘢.   真的不好意思.  多多原諒.    現在再來過, good afternoon, 芹菜.   哈哈哈.   好喜歡您的新..
        Sorry, Sorry, 芹菜.  我真的太大意,  把您的名字打錯了. 我 偷偷地上網, 所以咪一時心急打錯嘢.   真的不好意思.  多多原諒.    現在再來過, good afternoon, 芹菜.   哈哈哈.   好喜歡您的新blog,  color, layout, 照片, 都好靚和清新.  我正在偷師.   . 
    • SkyBlue SkyBlue
      • SkyBlue
      • 2011年9月23日上午1:15
      Happy Time : 你比好多人更堅持 ,  你認為好的, 你會持守到最後,
      你真的很好 。  
      這幾天我嘗試開了一個新blog:
      http://blog.yahoo.com/_23F5BLV4RDBVHXLAKZ7SRKGBUI/articles/page..
      Happy Time : 你比好多人更堅持 ,  你認為好的, 你會持守到最後,
      你真的很好 。  
      這幾天我嘗試開了一個新blog:
      http://blog.yahoo.com/_23F5BLV4RDBVHXLAKZ7SRKGBUI/articles/page/1
      新的東西, 不代表是好的 ; 舊的東西, 不代表是差的。
      我不想放棄舊的, 但舊的接觸不到新的, 唯有無奈地開一個新的。
      我保存了 [芹菜blog] 舊有的面貌在自己的hard disk 裏, 不妥協升級。   
      • Happy Time Happy Time
        Hi Kelly, 早晨.  多謝您呀.  您比我好得多, 開個新的blog 也不放棄舊的.   Respect you so much!  謝謝新blog 的 details.    您的新blog '甜的開始' 好靚, 好清新.  等我弄好個新blog後,..
        Hi Kelly, 早晨.  多謝您呀.  您比我好得多, 開個新的blog 也不放棄舊的.   Respect you so much!  謝謝新blog 的 details.    您的新blog '甜的開始' 好靚, 好清新.  等我弄好個新blog後, 便能到您的blog 留言.  
         
    • kelly kelly
      • kelly
      • 2011年9月22日上午10:26
      嘩!款款都好美味! 最想食軟殼蟹沙律,(我還沒食過呢)仲有豬手!
      • Happy Time Happy Time
        Hi Kelly,  係呀, 朋友的廚藝很好.   個軟殼蟹好香, 好好味.    加上有沙律菜和橙, & 陳醋, olive oil, 好健康.   因為還沒有升級, 不能留言給.  您的新blog 好靚.  多謝您介紹這麼多的雪菜餸

    沒有留言:

    發佈留言