追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2009年8月21日星期五

Agnes B le Pain Grille - La Loggia


Agnes B le Pain Grille - La Loggia
2009年8月21日下午4:11公開累積瀏覽 117 3

AGNES B LE PAIN GRILLE - LA LOGGIA @ IFC II
今晚為老友記慶祝生日在IFC II 的Agnes B le Pain Grille - La Loggia 吃晚飯.  一坐下便送來兩個小食 salmon quiche.  好可愛, salmon 卷成一朵小花, 好美呀. Pastry 好香牛油味.  Love it.

包都好好味, 小小的法包帶了頂小帽子, so cute. 

前菜:  我們分享了一客 Salad of Fall; 有新鮮無花果, 蜜瓜, Parma Ham, 生菜, cheese, 等. 好清新.
 

主菜, 老友記叫波士頓龍蝦, 而我就叫了Rack of Lamb.  最終我們分享大家的菜.  龍蝦好濃味, 好香.   羊好tender.  兩個菜都very tasty.
加上老友記帶來的1996 年的Chateau Lynch Bages 紅酒. Very smooth, 好純, 好香.  Good wine!   兩個人easily finished the bottle.


最後我們ordered 了一客Souffle.    一見到它便立即動手把它消滅, 有甜品食便忘記影相.  哈, 哈.   好食.
今晚好開心呀, 有美食, 美酒, 有老友記, 笑笑談談便過了一個愉快的晚上. 

                                                                                    
  • Karen Karen
    • Karen
    • 2009年8月25日下午5:11
    今晚剛到港~~明早仲要上班~~~等我丫~~我會比心機寫返呢幾日行程嘅所見所聞啦~~
    係丫~~呢堂包係我最想學架~~搓得辛唔辛苦丫?
    • Happy Time Happy Time
      等著看你旅行blog.  一定很精彩, 玩得好開心了.   上一堂搓包是要搓得比第一堂搓包的時間長很多, 但都okay.   除了粉糰大了之外, 當搓plain 粉糰到起根, 和薄膜都OK時, 加入洋蔥或雜菜, 粉糰便立即變得很..
      等著看你旅行blog.  一定很精彩, 玩得好開心了.   上一堂搓包是要搓得比第一堂搓包的時間長很多, 但都okay.   除了粉糰大了之外, 當搓plain 粉糰到起根, 和薄膜都OK時, 加入洋蔥或雜菜, 粉糰便立即變得很軟和濕, 因為雜菜有水份, 再加上炒它們的油.  所以又要再把有雜菜的粉糰搓, 搓到較乾才做包形.   雖然搓得辛苦點, 但雜菜方包好好味, 是值得的.   
  • Karen Karen
    • Karen
    • 2009年8月24日下午5:13
    好開心!! 美酒﹐ 美食加好友
    • Happy Time Happy Time
      你返來了.  上星期的包包好好食呀.  你要做番呀. 
  • 開心媽咪 開心媽咪
    IFC 呢間我未食過呀, CWB 果間我就食過, 我仲記得佢地新開張時, 要 1 個月前訂定位 ....
    • Happy Time Happy Time
      可能近期的經濟較差, 或IFC內有很多餐廳, 所以我都是早兩日訂都好好彩訂得到.  

沒有留言:

發佈留言