追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年7月16日星期六


醃子薑
2011年7月16日上午7:31公開累積瀏覽 110 14

醃子薑

今天特別為媽醃子薑.  雖然是七月中, 子薑已有點過時, 但媽媽說她想食,而又買得到, 便動手做.   那粉紅色是無添加, 全完是醋與薑產生的化學作用, 顏色好靚.   
兩斤子薑
去皮, 洗淨, 抺乾, 切片.   用一湯匙鹽醃一個小時.    放薑在篩內, 好讓水漏出.  
醋汁:
          兩杯 (共16 oz) 白醋 (Distilled White Vinegar)
一磅 白糖
1 茶匙鹽
做法:  把醋, 糖 & 鹽煮滾.   把薑片放進, 醋再滾起, 便立即熄火, 和 把薑拿出, 以免把薑煮熟或 soft.   把薑放住進樽內, 待醋稍降溫, 便到入樽內.   涼後, 把樽放入雪櫃.  醃五到七天便成.    醃子薑放在雪櫃內可放半年.  每次取子薑, 要用乾淨筷子.


 

 
                                                                            
  • 靚媽劉師奶 靚媽劉師奶
    yeah~
    • Happy Time Happy Time
      Thanks.
  • 靚媽劉師奶 靚媽劉師奶
    好似九層塔就要留種子, 下一季再種籮!
    • Happy Time Happy Time
      真的要慢慢學.  原來九層塔可以留種子, 下季再種過.  太好了, 下季不用花錢買過一盤.  我會用心些再種香草, 希望可以成功.
  • 靚媽劉師奶 靚媽劉師奶
    香草有季節性架, 所以唔係種好長時間架!
    • Happy Time Happy Time
      原來香草有季節性, 您唔講我都唔知.   下次再買香草, 會問清楚花店好好打理它們.
  • 靚媽劉師奶 靚媽劉師奶
    我會自家種架, 因為即摘即煮好方便籮, 同埋香草可以驅蚊呀!
    • Happy Time Happy Time
      新鮮自家種香草比用乾的好很多.  我都有種過香草, 不過種親都好快與我說 bye bye.    所以後來便沒有再種.
  • 靚媽劉師奶 靚媽劉師奶
    我好鍾意食強烈味道既野, 好似香草類我都好鍾意架!
    • Happy Time Happy Time
      早晨, 靚媽劉師奶.  我都好鐘意用香草來煮西餐.   細細樽乾的香草, 隨時有得用, 好方便.
  • 靚媽劉師奶 靚媽劉師奶
    妳呢樽薑如果比我食, 1個人3日就可以食晒呀!
    • Happy Time Happy Time
       您真的好喜歡食子薑喎.    我買了兩斤薑, 去了皮和唔靚的部份, 都應有一斤淨薑肉.  您三天便可以食完. 好勁呀.
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年7月18日上午11:41
    好仲意食子薑啊,配皮蛋更好味,原來醋汁要煲滾的,等我記下步驟來試做下~~
    Happy Time,多謝你呀!
    • Happy Time Happy Time
      Hi Kelly,  其實不煮醋都可以做到.  只是因為薑在洗時, 就算用kitchen towel 把它們抺乾, 我怕還會有些生水留在薑表, 容易變壞.  所以便把薑放在滾醋內, 一滾便立即熄火和拿出, 來保持薑爽脆.  
  • 靚媽劉師奶 靚媽劉師奶
    香港比較濕重, 所以食D薑可以驅風嘛!
    • Happy Time Happy Time
      早晨.  原來食薑可以驅風.  謝謝介紹.  等我都要食多些.
  • 靚媽劉師奶 靚媽劉師奶
    多謝分享, 我都好鍾意食架!
    • Happy Time Happy Time
      您好呀, 靚媽劉師奶.     好多人都喜歡食子薑.  昨晚我都食了皮蛋配子薑, 好好味呀.
  • Karen Karen
    • Karen
    • 2011年7月17日上午12:08
    巧孝順丫~~~我都未整過, 下年一定要試~
     
    • Happy Time Happy Time
      早晨. 您重勁呀, 這麼早便起床做好了薰蛋.  好想睇您的傑作呀.
  • Karen Karen
    • Karen
    • 2011年7月16日下午5:08
    巧孝順丫~~~我都未整過, 下年一定要試~
     
    • 熙媽 熙媽
      • 熙媽
      • 2011年7月16日上午9:48
      試白瓜啦,試白瓜啦
      • Happy Time Happy Time
        早晨.  謝謝您呀.  好想試做呀, 不過未找到白瓜.  找到立即動手.  
    • 太王 太王
      • 太王
      • 2011年7月16日上午8:10
      醃制得好靚呀 ! 唔知點解......醃子薑醃蒜頭我都唔食的     可能係怕個種辛辣味啦 !
      • Happy Time Happy Time
        早晨.     係呀, 好多人都唔食酸醃的東西, 怕酸和辣.
    • Shukyin twin Shukyin twin
      咁啱嘅!今日姐姐都送咗一樽自製酸子薑比我
      皮蛋配酸薑真係一流!
      • Happy Time Happy Time
        早晨.  酸子薑加皮蛋真的是絕配.

    沒有留言:

    發佈留言