追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年7月24日星期日

PEAR WILLIAM CHARLOTTE (香梨酒慕士蛋糕)


PEAR WILLIAM CHARLOTTE (香梨酒慕士蛋糕)
2011年7月24日下午3:11公開累積瀏覽 335 7

 
PEAR WILLIAM CHARLOTTE (香梨酒慕士蛋糕)

等了數個月, 教室終於開班教這個餅.  老師說澳洲前陣子的梨失收, 買不到罐頭梨, 想開也不能..    這個餅好靚, 個慕士又好香.     好開心終於可以親手做到這個餅.

          
  • 開心媽咪 開心媽咪
    好靚的蛋糕
    • Happy Time Happy Time
      係呀, 這個餅好靚, 又清香.  朋友們都說好食,  所以我等了幾個月一見到有堂便去報名. 
  • Yahoo! 用戶
    Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2011年7月27日下午1:42
    我都明白。咁可以淨係話個 慕斯點整俾我個可以嗎??
    • Happy Time Happy Time
      把一些梨把打成茸, 加入打好的蛋黃& 糖, 煮到80 多度, 加入浸好魚膠片, 稍凍加入梨酒, 再加入淡忌廉, & 梨粒.
  • Yahoo! 用戶
    Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2011年7月26日下午3:28
    真係好靚呀!! 可以俾個食譜我嗎?? 我都想整呀!!
    • Happy Time Happy Time
      早晨, 牙.  多謝您來探訪.  這個餅是在教室學的, 所以在沒有老師批準之前不能把食譜公開.  請諒.
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年7月26日上午11:38
    嘩!金黃色的蛋糕,花紋又好靚!
    • Happy Time Happy Time
      這個餅的四周是手指餅, 底部是一片蛋糕, 內心是梨茸, 梨粒和加了梨酒而成的慕士, 面是梨片, 再用火槍把邊燒出花紋.  整個餅都充滿著梨的清香.  好好食.   終於學到做這個餅, 真的好開心.
  • 無敵の部屋 無敵の部屋
    係呀, 好靚呀, 好開心可以自己做個咁靚咁好味的cake 哩 !!
    用什麼梨做的呀??
    • Happy Time Happy Time
      這個餅好靚, 又清香.   是用罐頭 "金牌糖水蜜梨" 做的.  太約 $20 一罐.
       
  • Shukyin twin Shukyin twin
    所有做法都跟足呢款蛋糕,我有煮芒果茸,
    不過芒果水份比較多我將魚膠片加至8g!
    • Happy Time Happy Time
      多謝您呀.   現時好多芒果, 所以一定會試做.   
  • Shukyin twin Shukyin twin
    呢款蛋糕好正好清新,我上年已經學咗,
    上次想整亞Sir冇貨所以我用芒果代替,
    變成另一款蛋糕不過都好好味!
    • Happy Time Happy Time
      係喎, 我記得您曾用芒果做過這個餅.   請問如用芒果是否也要煮芒果茸, 如煮梨茸一樣.  我昨晚在想用芒果做這餅, 今晨便收到您的message.  真的好.

沒有留言:

發佈留言