追蹤者http://dou330.blogspot.hk

2011年7月24日星期日

魚露鴨


魚露鴨
2011年7月24日下午2:13公開累積瀏覽 104 6

魚露鴨

黃淑儀的魚露鴨好味又易做.   材料又簡單.       今天有點時間便做了這個鴨.    雖然我已剪去鴨頭, 鴨尾, 和很多肥糕, 但煮好後, 還是有很多油.  所以先把油去掉, 才用剩下的汁.
http://hk.myblog.yahoo.com/gigi-wong/article?mid=5716
魚露鴨 
材料:
       1,3,洗淨後切去尾部
配料:
魚露        8湯匙
片糖        2
           2
做法:
1,用瓦煲或不黏底煲一個,将鴨及配料全部投入,大火煲滾後改用小火炆焗45分鈡即可取出斬件   上碟.(15分鐘翻身一次,共翻三次)
注意事項//
1,不必加水,
2,注意火路,不可太猛,不可黏底.
3,先把鴨胸向下,因鴨胸肉厚,則成:15分鈡,15分鐘,15分鈡,

          
  • BBQ BBQ
    • BBQ
    • 2011年8月6日下午1:40
    今晚我都做依個, 係碼頭落柯打話要食.
    隻鴨先用白鑊煎晒d油出黎, 再係水下沖沖, 或者用熱水拖拖, 咁燜完就唔駛成煲油. 仲有, 我隻鴨有斬件的, 唔計翼同腳, 一隻斬成十件, 脾就成隻上, 貪佢轉身到方便d, 上色又均勻dd.
    • Happy Time Happy Time
      好多謝您呀, BBQ, 原來是這樣把鴨去油.  健康好多.    下次煮, 一定要跟.    
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年7月28日上午10:22
    Happy Time, 我用的梅菜是浙江 紹興 特產——梅乾菜,內邊有嫩筍條,用醬油與其他香料調味後醃制嗮乾,與廣東 惠州 的梅菜有點不同,可在香港的上海南貨店買到。曾在一篇網誌中介紹過“梅菜燜豬肉”,附上相片兩張..
    Happy Time, 我用的梅菜是浙江 紹興 特產——梅乾菜,內邊有嫩筍條,用醬油與其他香料調味後醃制嗮乾,與廣東 惠州 的梅菜有點不同,可在香港的上海南貨店買到。曾在一篇網誌中介紹過“梅菜燜豬肉”,附上相片兩張,僅供參考。

     

    燜鴨的步驟都差唔多,我會將鴨去皮(怕太多油),用紹酒,少少生抽和水用大火煲滾後,轉小火煮軟熟,再加入梅菜一起用小火燜透,最後落冰糖收汁即可。
     
    • Happy Time Happy Time
      好多謝您, Kelly.  一定會試做.   看見您的照片已經想食. 
  • 開心媽咪 開心媽咪
    我未買過鴨整, 但好想試下整呢個呀 ...
    • Happy Time Happy Time
      Hello 開心媽咪, 這個鴨材料少, 好易做, 又好味.  有時間可以試吓. 
  • kelly kelly
    • kelly
    • 2011年7月26日上午11:21
    Happy Time, 我今日煮咗梅菜燜鴨,好惹味!家中都有一樽魚露,下次都試下用來煮鴨,一定好鮮味呢
    咦,今次留言要打認證碼概?
    • Happy Time Happy Time
      Hi Kelly,  您今天做咗梅菜燜鴨, 真的好.  我未做過這個餸,  好想學.  請問怎樣做, 可以教我嗎?
  • Happy Time Happy Time
    Hi Tastebug,  真的好易做, 比數字排骨還要少料材.   好多bloggers 做了都讚.  所以我跟風都做了.  
    • Tastebug Tastebug
      好鬼想食尼~ 食譜非常簡單,等我都來試嚇~~~
      • Happy Time Happy Time
        Hi Tastebug,  真的好易做, 比數字排骨還要少料材.   好多bloggers 做了都讚.  所以我跟風都做了.  

    沒有留言:

    發佈留言